DAY2-北歐之旅 2014年4月19日

 今日專登唔好坐太早機~ 好好食 B&B 個早餐~ 都算幾多野食咖~ 
最重要有我唔食既煙三文魚
 大手芝士加火腿層層疊
食飽飽就走啦!
 今日行去車站就快啦~
 行到去岩岩見有架去機場巴士開出~ 司機好人比我地上埋~@€5
 先寄好艙~ 有時間就去超市買左D菜去北極圈~
 都仲有好多時間先上機~ 周圍行下
 買左機票睇人遊記我先知原來姆明係北歐出世咖...
唔食的...唔平WOW
左右都係國寶!!!
11點幾點就唔駛太趕啦~ 橫掂去到北極圈都無咩好做 ^^
今日天氣十分好
 YO~ 北極圈上空
KEEP 住好天呀!!
 
 水尾啦~ 低地好多雪都溶晒
 自己行入去啦~ 有太陽都唔係好凍~
個天幾靚
 飛來當然想睇北極光啦~ 比4日買個希望~
 見未有行李~ 快快手去個洗手間~
 好順利上左車~ 都幾多人咖~
 4個人車費係€52  48KM遠~ 見到啦
一落車周圍都係雪 一連住3晚 Kiilopää Fell Centre
 我地住 cabins 一屋4人~ 入面左手有沖亮房~ 洗手間~ sauna房都有!!!
右手就係廳同好 KAWAII 上下木床
要自己舖床咖
北歐個個話貴~ 當然要自己整野食啦
 sauna 房~ 堅熱喔!!!
 SHOW OFF 下我地HK帶來既野食!!! 真係成台都係~ 知D行李點解咁重啦!!!
 懶有手尾~放好佢!!!
 今日簡單D~ 煮左個759買7分鐘意粉加D白露荀同蘑菇
 食完飯先黃昏啦~
 D雲快D走啦~
著燈就係我地間屋~ 好可惜好多雪都溶左 
無屋既地方就多雪D!
 我地住5號~
 十點幾我同 F小姐出去睇下咩環境...
無料到喔...
 但望多陣個天好似有D白白地既光跳下跳下~ 拿拿聲較相機影到就係得少少
 佢就係有少少跳跳下...跳左30秒到無左啦... 實物睇跳既范圍多D~
之後返諗住叫埋另外兩個出來等下...但見個天都仲咁淺藍就打算夜D先出來
較左1點鐘起身...點不知...電話無響過羅...醒已經過左三點..天又準備光啦 @.@
訓得啦...可惡!!!

1 則留言: