DAY 4A 泰北最多人之旅2014年2月3日

今日都book左車~ 簡單超快食左個早餐就去等司機
因為我地會去 PAI 6個人包車一天3500 THB 順手沿路可以去埋景點~
我用 LINE 訂車個人無交帶好...司機一早到左都唔知係接我地
因為我地帶晒行李等車, 個司機又以為我地即日來回PAI... 問佢兩次都話唔係接我地
最後打電話求救先OK...因為今日個司機係只識泰文的呀叔
落車去個洗手間~ 司機食碟飯仔先
一陣就轉762個彎道啦
洗手間OK~
我相信架架車都會停呢到
去到第一個景點啦~
二次大戰時的桂河大橋 MEMORIAL BRIDGE
二次世界大戰時,日軍為了能運送武器及軍糧到緬甸,
徵PAI鎮居民,搭建這座橋,不過還沒建好時,戰爭就結束了
夏天雨水足時可以向橋下 Pai River 玩竹筏
佢地都算係紅葉呀~ 不過遠左小小
橋上放左三輪車可以自己影相
研究左一輪係羊定牛呢???
好難先等到無咩人~ 去PAI 一定要落來下行先得
介紹
附近有間CAFE~ 呢~ 不過我地會去另一間CAFE 就走啦!
鏡頭一轉就去左 PAI 好出名 COFFEE IN LOVE~
一來間屋堅好夢幻~ 二來間屋拍過戲好多人來~ 當然我無睇過啦!
住得咖~ 民宿來咖~不過自駕先住得啦~
個稻草人公仔好 KAWAII 呀!!!
雖然冬天周圍都唔夠綠~ 但都十分田園!!! GOOD~
近鏡!!!
呢到整到咁靚~ 果然大人氣~
高山地區就有士多啤梨
行完我地就去 CAFE 到 TEA一TEA~
位置唔多~ 自己搵位啦~ 6個人分左兩台~
環境真係靚到~
其實我都唔知食左幾錢...我就比左 340BTH
D 咖啡真係好多冰呢~ 蛋糕都OK~ 環境殺晒~
CAFE 仲提供好多印仔比你寫明信片
休息夠我地當然要去最重要既 COFFEE IN LOVE 影返張~
之後車左兩位嬸嬸去酒店我地拿拿聲捉司機車埋我地去一個地方!!!
Mari Pai Resort & 大樹千秋
呢到環境都唔錯~
但見人住D評話普通就無住~
YO~ 遠一遠就見到大千秋
真係好高咖~
好勁呀!!!
環境又係一流~~~
坐到3個人咖~ 我呢三年既同學仔!!!
影多陣~
真係唔住都好歡迎你來~
有興趣可以住下
再見啦~ 大千秋~ 你真係VERY GOOD!!!
之後司機車我地返酒店我就放佢收工啦~ 佢自己空車返清邁啦!!!

沒有留言:

張貼留言