DAY 4B 泰北最多人之旅2014年2月3日

去埋最後一個千秋就車返酒店?民宿? 呢架係酒店車~ 免費車去市中心~ kawaii!!!

側邊都好 kawaii~
周圍都係公仔~
我地住間叫 KIRINA 向 AGODA BOOK~
清邁人太瘦? 成日都放肥公仔~
呢到環境真係 VERY GOOD!!!
我係BOOK 左3間雙人房~ 佢比左一間雙人~ 一間家庭房比我~ 家庭房貴d咖~
家庭房~ 我地間房~
家庭房~ 另一間房~
仲有個廳~ 呀嬸一坐底又學人玩電話!
兩間房都有門可行出去~
kawaii~ 呢
比你 HEA~ 爆佢~
雖然冬天唔算綠油油~ 但都一片田園景色
唔知係咩
影完、休息夠就坐免費車車我地出去~ 5分鐘車程到啦~
天仲光光地呢
去 AYA 打算買回程車~ 車票原先係百幾泰珠位~ 見2200BTH 可包單程車回酒店就包左
呢到d店都好 kawaii
仲有你地!
去 PAI 既活動一定係晚上行街街~
陸陸續續開晒左出來~
地圖行左入間店有得羅~
 我地先醫肚~ 因為另外5人除左我佢地一陣又要去比人打!!! [按摩]

叫左咁多野都只係 500BTH!!! 6個人食~ 細細碟~味道OK~
佢地一陣要比人打唔好食咁飽~
5條友自討苦吃去比人打~ 我就自己周圍行兩粒鐘等佢地啦!
一條友當然係食啦~~呢個好味呀~20BTH 兩串!!

行行行~
呢間會唔會食得好辛苦...
食左 40BTH 單邊雞翼~ 芒果飯 45BTH~
個麵 10BTH咋~ 酸酸地幾好食~
行左個幾鐘好攰啦.. 搵左間 CAFE 坐下~ 等時間過啦!
佢算唔平咖啦~ 75BTH
成晚唯一買左既戰利品~ 加埋138BTH
買左幾個芒果飯就去接返佢地~
4條友都話呢間嘛嘛地~衛生麻麻~打人D人又麻麻~1個推油話OKAY... 
坐返車返到 HOUSE~ 個天超多星星啦~ 向屋搬張〔登〕出去都唔係好影到
 我地成班向大屋到傾下講下都幾開心~ 從未試過咁熱鬧~
PAI晚上天氣真係凍好多~ 
呢到最差就係熱水唔夠又少水...沖亮時就陰公羅...

沒有留言:

張貼留言