DAY 6 泰北最多人之旅2014年2月5日

 又一日啦~ 今日8點到起身 約左10AM 車返清邁~ 早D食個早餐先

 快速食完~ 周圍影多陣~ 悠閒一陣...個司機早左成半粒鐘到...大家拿拿聲9秒9離開!
 6個都係唔識慳既人 原本1200BTH夾車~請願比2200BTH包車 ^^
 左面係我地架車~ 右面係一對小情人 
 有3位年青人訓到死晒...7百幾個彎?? 算吧啦!!!
 12點幾就去到今晚入住既天堂 Rarinjinda Wellness Spa Resort Chaing Mai
貴野係唔同D~ 一入去每人一個榔青先~ 預左未有房就 雙條去 BIG C 先200BTH
 4個女人終於可以買買買啦~ 我係第5個~哈哈
 呢間 BIG C 都已經大間咖啦...但好多野都無加貨...!!!
快速買完野又座雙條返酒店200BTH
  兩點幾返到酒店有房啦!!!
 VERY GOOD!!!
唔好講咁多即時沖亮先!!! 十個爽呀!!!
.
終於沖到一次全程有充足熱水既亮啦!!! 超級感動!!!
本來應該游下水~但今次無時間都游唔到...一陣要出去
4個女人約左去煮飯仔~ 留低PAIR情人自由活動~
落到酒店 LOBBY 有人車我地~ 約左1515~ 
 接多幾個人我地就去街市扮買餸...真係扮~ 因為佢買好放入我地個藍之嘛~ 哈
 
 
 岩晒呀媽啦~ 睇電視見人去清邁有得煮餸又話想煮~
又可以行下當地街市...佢都買左D超平青木瓜
 扮完買餸~ 大家一齊返到去冬陰公學校啦!我地每人800BTH會有成6樣野食!
每位一SET~ 各自就位!!!
 先來個前菜~炸香蕉
 一睇就知好好食啦~
 之後自選菜式~ 我揀左炒河~ 左上角個D要自己切~
望落都好食啦~
之後到東陰公啦~ 最多野切!
其實都幾易煮!
我地4位既杰作~ 仲可以飲下人地個D!
之後到沙律啦~ 又係話都無咁易~
之後就整最攰既咖哩醬〔中〕左好耐...
之後去睇下點樣蒸糯米~
煮埋最後一樣~ 清邁麵!
當然都係好易煮啦!
我黃咖哩就清邁麵~ 仲有個煮綠咖哩~
   
最後仲要食埋個芒果糯米飯~ 真係十分飽了!
食飽我地就比人車返酒店啦~ 之後比3位後生叫左陪佢地行下夜市~
主要因為佢地有野想買啦~ 我就真係好飽~ 見到野都食唔落~
陪佢地買完野我地就返酒店啦~
返酒店最重要當然又係沖亮~ 浸下浴~
一分錢一分貨~ 真係無錯~
影下今日向 BIG C買既野~ 都唔係好多...
明天仲有成日時間~今晚要好好休息下!

沒有留言:

張貼留言