DAY 5 泰北最多人之旅2014年2月4日

  
8點幾起身~ 早上都凍咖~ 出面少許夢幻~
可以晚太凍~ 早開始熱~ d 霧蒸發緊~
早餐時侯~ 我同兩位年紀最大食早餐~ 另外3位唔捨得咁早起~
野飲,生果,沙律,麵包少少地自助
早餐佢定好了幾款,即叫即整~ 食完唔夠可再叫!
味精湯飯~ 不過熱辣辣~
時間太多~ 胃口太好~ 自制唔少生菜蕃茄多~ 新鮮呀!
去參觀下大床房間房~ 只影公仔~ 哈
之後做一個好耐未做過既動作...用兩個熱水壺煲水沖亮洗頭...
嘩~即時夠晒熱水~ 哈哈 都唔知幾多年未試過...
大家做完煲水沖亮呢個大事後已經係中午時間~ 哈哈 坐車出城啦~

今日全日活動應該只係食~ 沖亮~ 食
搵到呢間d人讚好既餐廳
先送你半個椰菜
D人狂讚的燒雞...OK啦~ 對我來講咸左D
 
木瓜沙律~ 唔同料~NICE~
一大碟魚!又一碟沙律!
一大碗東陰公~ 好味!
食食食~ 埋單675BTH!
食飽飽都無咩活動~ 無車嘛~ 佢地買雪糕食~順手叫人打電話接我地~
因為佢地對大象營無興趣~所以我地就向 HOUSE慢慢 HEA~
佢有兩張搖搖椅~ 我都搖左好耐下~ 順手上網嘛~
通常D人飲酒~ 我就自備冰水~ 哈哈
等到天黑我地又出動啦!!!
呢到就係早上食早餐地方~
等車來接我地去市中心
佢地昨天比人打得嘛嘛~今日無話要比人打啦~ 專心行街食野啦!
我都唔知PAI到底有幾多個郵筒
先食客木瓜沙律~ 30BTH~ 好味呀!!!
呢檔我昨天都唔見~ 可能太快比人買晒~ 
6個人一齊食都夠呀~唔係我比錢~唔知幾錢~
蔬菜春卷~20BTH有兩條~都好食WOR~
只睇唔食~ 怕飽呀~ 麻麻吸引~
呢檔向昨天比人打附近~
全部即煮咖~ 我地6個霸晒人地D位~
碟碟40BTH~ 即炒即食~ 好味道呀!!!
呢個痴線咖~ 佢成塊都搽晒nutella榛子醬再加大量香蕉都只係50BTH!!!
超脆!!!好好味~我地係3個人食LOR~
成條慢慢燒只係20BTH
呢檔竹涼茶都好多人飲~ 20BTH
最後再買D野食~佢地買啤酒~買完就叫人接我地返 HOUSE
九點幾返到去大家又繼續食食食~ 飲飲飲~ 我又走去睇下星星~ 
佢地向到講下次去邊到去~我地6個都幾岩呀~ 哈哈
今晚戰利品~ 旅行又咁快去到尾聲啦
晚上又煲多次水沖亮呢~哈

沒有留言:

張貼留言