DAY 7C 泰北最多人之旅2014年2月6日

 離開3D館唯一一位男士好唔舒服...佢同我同學仔就返酒店
 我地4位就坐雙條120THB 去上次食過既 WANLAMUN 餐廳!

三點幾我地係打算食LUNCH 點不知廚房收左...只有甜品 >_<
 咁唯有悠閒CAKE 一 CAKE 
  
  今次D蛋糕無咩款...但叫呢3個都未食過~ 上面兩個超似假!
蛋糕都唔錯~ 今餐人地比~ 我都唔知幾錢了
食完睇下GOOGLE MAP 附近就係  Warorot Market
咁就行去睇下啦
 唔知邊到打邊到~ 有野行有野賣就行下啦!
 我地行下行到一個專賣野食地方~ 大家好快掃左d野食啦~ 
 
 之後又行過賣花專區
 不知咩廟!
 
 之後我地就行返酒店
 環境真係唔錯
 向前行就係酒店!!! 努力!!!
 我見到酒店啦!!!
 今朝早餐地方!
 又返到來啦~ 雖然我今次無做spa~ 不過我都住左你啦!
 我依家真係熱到好想跳落去!!!
 有個旅行團入住~ 幾多椰青~
 同學仔男友腸胃差...昨天分開一餐食就中招...向酒店休息左成大半日
 我地全部人既行李~ 等酒店送我地去機場了!
 仲有時間向機場食埋個晚餐~ 都幾貴!!! 兩樣加埋 300 THB!!!
機場最後賣賣賣~ 平呀! 晚上9點幾機時間真係咩都夠~ 
第2次去完清邁感覺仍是唔錯~ 有假期都會考慮再去啦!

沒有留言:

張貼留言