DAY3-北歐之旅 2014年4月20日

今日8點幾食個簡單餐肉米做早餐~
今日我地去騎雪橇~
個天都幾好呀~
十幾分鐘車程去到雪橇場地~ 初初得我地4個...

換好超溫暖雪地裝
佢先話等多陣就有成大班人來...熱呀!
等齊人換好衫出去啦
留心聽講解,一陣先知點做!
我地來啦!
好多呀!
我地架車6隻狗狗~
當然係我媽坐啦...但其實坐同企都唔好受...
雪季尾啦...起跑初初應該[登]到飛起...可憐我的媽媽
我負責控制狗狗速度...我係企向到...D相都係我媽影
我媽話[登]到一世難忘~ 哈哈 其實大部份時間都唔[登]既
其實一路雪景都係咁~ 我後面架車D女仔成日好遲先整停架車...
前後車D狗一近就好煩...初初起跑好多次都係咁...小拿聲
之後中段有幾架車反車d雪地唔夠平...我都反左車呀...仲走狗...拖走我媽...
好彩後來無事啦...嚇死我了...D狗仔無人拖住真係顛咖!
之後等雪上電單車工作人員來接我同媽~ 跌一跌仲坐左幾分鐘 雪上電單車
我以後同我媽去旅行都唔再參加任何活動啦! 安全為上!!!
我企左兩粒鐘都幾勊咖~ 返到起點啦! 呀媽即時開心晒~ WAKAKA
後生始終要玩一次先得. 但由於佢坐位超級簡單...所以企向到即時會舒服D
但第二日就PK啦...控制方向都要力咖...明天就會手腳一齊痛
落車大家都周圍同狗狗影下相!
唔駛跑D狗仔都好活潑
大家返齊來就一齊去木屋飲返個熱果茶同食下曲奇~休息下~
佢地自備粗腸 BBQ...好勁LOR!
休息完
本來我同F小姐想 JOIN 埋玩雪上電單車..但問佢話一定要有車牌先比玩...
咁打算F小姐揸都好...點不知季尾又無團成到...唯有慳返!
因小禍得小福~ 叫做坐過你
等車接我地返去啦~
返到去大家都唔餓所以就無食 lunch~
向中心周圍行下~ 朋友同呀媽wifi一下~
我見得閒就用電腦book埋過兩天去塔林船飛~

 之後我同我媽返屋休息下啦~ K同F小姐自己去玩下啦!
煮返個麵食~ 隻蛋禁日一齊坐飛機來咖~ 哈
休息完又去返活動中心行下~
其實佢地係雪上散滑步~ 要跟指定路線行咖!
OH~ 發現~FINLAND國寶~
雪多時見人可以用佢推行李~ 可惜我地門口無雪LOR!!!
無人的休息室
向中心DOWNLOAD左兩集神的禮物就返木屋仔~
我都唔記得幾點先黃昏~ 應該都晚上7點幾
8點幾到啦~ 又到晚餐的時候~
今晚個天好清但亦都好光啦...北極光...早抖啦!

2 則留言:

  1. hi初來報到^^ 一日3餐要自己煮?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得煮就自己煮~ 三餐加埋一日每位幾十歐元咖, 4個人千幾港幣1日...返hk食死人咩都得啦

      刪除