DAY2A-久唯了的單人中部之旅-2014年11月9日

 第2日6點起身去浴場沖亮!
無人梗係影兩張先啦!
 呢3枝係房入面沖亮~ 望落好靚咁!
 
 7點幾食早餐啦~ 算幾多野食啦~ 好多都岩我食!
 日本既薯仔沙律真係好好味!!! 樣樣都好食!!!飽呀!!!
 我呢d HK人神速食完早餐都未夠8點! 就行多次去松本城!
 
 沿路都有好多小紅葉
 WOW~ 呢D係晚上睇唔到既!!!
 0805AM...向HK我先岩岩起身...
  好寧靜呢!!!
 昨晚有經過! 完全唔知有紅葉 LOR!!!
 OH YES!!!第2日就見到你地!!! 意外~ 意外~完全意外!!!
  太高興

 
 少少地已經可以影得好靚!
 真係好紅呀!!!
 WOW~ WOW~ WOW~
 意外見到真係仲開心緊~
 雖然唔係好高但都十分正~
 仲有橙色!!!
 就下角度~ 呃得下人啦!
 影影影~ 影完好開心咁走啦!
 松本城我又來啦!
 早上松本城都好靚仔~
好可惜開始落雨!!!
 快快手影多幾張!!!
 你都好紅呀!!!
 越落越大!!! 走啦!!!
多謝你四柱神社! 我一定會記得你!
返房去埋洗手間CHECK OUT 走啦~
 呢到又有D咁既銅像
 松本再見! 向立山黑部出發啦~

3 則留言:

  1. 紅葉好鬼靚! 你秋天去中部,我就春天去! 我已家都寫緊立山的遊記,有時閒可以o黎睇o下 ^^

    回覆刪除
  2. 我十月都去中部,同你一樣第一日到松本,跟住瞓醒就去松本城呀!等我再追睇埋你個旅程先。

    回覆刪除