DAY2B-久唯了的單人中部之旅-2014年11月9日

向香港已經check 到呢日天氣唔好...但日子有限...都要去啦!
 一編秋天氣色

白濛濛唔落雨就唔緊要!!!
一個鐘有多就去到信濃大町~ 上立山黑部起點~
為得十分鐘時間都無向車站搵印仔...因為要趕住寄行李同上車
我係坐 1030am 班車
圍住架車活動安全d~
成架車暫時得我一個~ 呵呵
就向車隔離
車上影...
黑部水庫 50歲啦!
¥1340 個行李就會寄到去我今晚住既酒店! 11點前一定要寄呀~ 唔係就無得寄啦!
開車啦~ 向山進發!
條路幾咁直!
上到山應該無紅葉向~ 山下兩旁都仲有唔少

上一層就係~
富山白蝦薯片...太阻啶最後都無買!!!
夏天來就有得睇開水霸
一陣坐架車
日本不能少集印仔~
小黑熊標本
千四米有10度...二千四米得返個幾度!
關電隧道無軌電車~上車啦~
車程16 分鐘到~
當我入左隧道我終於明白立山黑部d交通點解咁貴...d 隧道真係好長好長!!!
迎面都可以有車來~
落車行出去都係隧道
完全唔會辛苦就去到 1454m!
唉..落大雨...最掃興的事!!!
影多幾張相...走啦...都幾大雨咖
黑部水庫蓄水量成 2 億噸!!! 高度爲 186 米~
有班外國人無傘就用 banner~ 哈哈
影夠相...閃啦~ next!
基本上得一條路~
白濛濛!!!白濛濛!!!
另一面
唔...有團香港人...唔知做咩企晒向門口

沒有留言:

張貼留言