DAY5A-北歐之旅 2014年4月22日

 今日要向木屋仔CHECK OUT啦~ 7分鐘意粉唔小心落多左水變湯意粉~哈

 10點到我地要CHECK OUT~ 因為成13點先有車我就出去行下~
 好似行左好多日
 無行過的地方
CENTER 後面
 人地滑行~ 我見天氣好就用腳行~
 滑冰起點~ 我行中間啦
 有真人示範比你睇~
 好野呀~ 咁細都無比吹死!
應該係 3.8KM
 人? 我 LOR~
 一路上斜咖~ 得我一個行到呢到無行LU~ 返去~
 
 今日 UV 都好勁呢~ 返到去另外兩位小姐睇完相又捉左我出去...
 今日幾好~ 有幾度咖!!!
 鏡頭一轉又去到我岩岩個到啦~ 幾多人上山~ 
 落山其中一種示範~
 D人又唔見晒啦~
 三個白痴又向到影相...好大風呢!!!
 不改作風~ 仍是 B仔~
 全場得我地3個白痴用腳行
 唔知幾時先有機會會 TRY TRY CAMPING CAR
 又返到去CENTER~ 取暖~ 我地三個出去...我媽做咩?? 佢好努力向到用手機睇小說...
 仲有時間~ 睇下有咩好睇~ D狗仔好得意...不過D價錢就唔得意啦~
 就快一點啦~ 我地4個行李吹風等啦~  
車票一個月前先可ONLINE 買 http://www.matkahuolto.fi/en/
Kiilopää (13:00) - Napapiiri, Joulupukin pajakylä (16:50)
4個人就有  Adult (group) TICKET  Total price: €121,20 
我地向聖誕老人村出發啦~
 4月雪尾啦~ 見到河啦~
 巴士站幾得意~
 一個字!!! [大]
 行左個半鐘休息啦~
 中途休息站~ TOILET門口要入錢~ 但原來入面有兩格分開...你厚面皮可以跟人入既...
 再過多兩小時我地就會到聖誕老人村啦!!!

沒有留言:

張貼留言