DAY2D-久唯了的單人中部之旅-2014年11月9日

因時間早左~ 唔理快車定慢車~ 一野行左上車
最後搖呀搖~ 訓醒再訓醒~ 個多小時~ 終於到富山啦!!!!
車站一出已有商場~ 仲見到有超市~ 兩手空空無行李~ 當然要去行下!!!
TOMATO 杯麵~ 但佢都唔係最平~ 無買~
買左盒無核巨峰!!! GOOD~ 
仲見到羅馬種西蘭花~ HK買左一次無甜味~ 日木種唔知好唔好D~
柿係要買~ 不過遲兩日先啦
岩岩個車站~ 東北新幹線就開啦~ 所以附近做緊最後工程~ 行過隔離先係JR
今日係無食過午餐!好餓呢~¥450 食過熱辣辣大丸子~
食飽飽就去酒店~ 就向 JR富山對面~コンフォートホテル富山駅前
去CHECK IN 時已經好當眼見到我個行李~
Comfort Hotel 日本好多地方都有~ 以前住過都唔錯...不過今次全程WIFI失效...
岩岩超市買~
6點又出動~ 去對面JR富山順手出埋聽晚去高山張車票~
因為落雨順手向車站個商場行下~ 11月唔會有特價~ 真係得個行啦~
7點到起程行去富山城~
順手睇下有咩好食~ 呢間幾特別~
唔知點解路邊有飾櫃 SHOW 玻璃...
又雨又濕行左15-20MINS到啦...
行到啦...
TMD...浪費我腳骨力...松本城靚好多...仲要落大雨
行完就去返岩岩話好特別間餐廳樓上~ 樓下睇過menu都岩我食
其實之前係有人...我食到非吸煙區無人
我向樓下明明睇好有野岩食...上到來睇來睇去都搵唔到!!! @.@
無咩睇岩底下叫左個名物~ 白蝦剌身¥960~ 好甜呢!!!
富山近海 Omakase お任せ10件壽司係呢到必食...但其實我唔食生魚...
今次都食左5件...人生破記錄的第一次
但問題我唔食豉油..食魚生真係無咩味...無豉油下...生蝦生貝類都十分甜...
串燒...五百幾yen 三串~
左面白蝦天婦羅~ 右面成條燒魚~ 
呢兩樣就係我向樓下睇岩既野食...原來今日推企menu 比左重覆
兩張紙一模一樣所以睇來睇去都睇唔到!!! 好彩後來問問..
好在d yen 跌到去6幾...呢餐食左5千幾yen~ 攪到我好似好大食!!!
食飽飽返酒店影下今日戰利品~ 食左半盒提子~ 浸浸浴~ 無得上網就早d訓啦!

沒有留言:

張貼留言