DAY5B-北歐之旅 2014年4月22日

經過三個幾小時~ 終於去到聖誕老人村對面
落車行個隨道就到聖誕老人村外圍

行左一會搵到check in 間屋
睇指示就搵到
CHECK in 完比左房卡自己行去屋仔啦~ 行李酒店會同我地車去屋到!
一粒雪都無...好無feel 呢!!!
EUR99一間一晚包早, 我地BOOK 左兩間
一屋兩房~ 岩啦我地就一間屋!

房內環境
有大家最中意的水煲
一晚點飲咁多...
有得煮野食咖~
洗手間好新淨...但咩沖亮用品都無...
芬蘭最重要都係有Sauna...間間房都有
房d牆有畫TIM!
影完屋我地就出去啦~ 因為已經5點幾...聖誕老人都收晒工
 聖誕老人

收晒工
唉...雪景...無晒
鹿都唔見...
周圍都無人...


今日都算幾暖啦~
收晒工...
北極圈線
影完北極圈線~我地走啦~ 開飯啦!!!

最終係得返酒店間餐廳先有野食...



  
 我地都算早食飯啦~ 今日LUNCH都無食啦...
野食一次過上場~
我同 MUM 就叫3樣野SHARE 食~
好好好味~
都好好味~右面係薯蓉~ NICE!
K小姐鹿肉~ 佢話OK €24.2
F小姐~ 豬肉 €19.7
呢餐我同MUM食左€44.75
食完走去睇下仲有咩可以行啦!

都係得 CHECK IN 到有野行下~ 未收工..


精品睇下好啦...


好想買~ 忍住左! 左面唔平咖~ 右面平好多€3~
行完返房啦...
當然要買POST CARD填定明天寄啦~ 住客有9折~ 郵票都有折
買左€7.65
食飽飽...行完...買完...天都未黑~
都唔記得幾點...我一個出左去影夜景~ 
北極圈線晚上有燈咖~ 因有雪時地下睇唔到條線嘛
另一角度
無野好做~ 影影影羅~

静英英~ 點影都得!
呢到就係聖誕老人辦公室!!!
如果北極光勁呢到都見到咖...可惜今晚都係無~晚上幾凍咖
北極光再見啦~ 有機會再睇你啦! 晚晚都見到好多星星就真...
晚上影一影~其實3個白痴影左好多相...不過d相唔係我部機影
我用F小姐新相機影左好多星星相 ...可惜佢返來咁耐都未掂過D相...
宵夜~ 兩個泡菜麵~ 3個人食~ 我媽訓左好耐啦~
住向聖誕老人村都幾唔錯...有 Sauna~ 又靜...

沒有留言:

張貼留言