DAY6A-北歐之旅 2014年4月23日

 
又到新一日! 酒店包早餐~ 唔係太多野食~ 但都夠食飽啦~

食飽飽返房執好野就出去行下啦~ 聖誕老人10點先開工!
D鹿開工出來等客啦~ 哈哈
又行到去北極圈線
去聖誕老人辦公室搵聖誕老人啦!
出面陽光太好...一入去以為黑嘛嘛...原來係我個眼鏡太黑...
入到去唔係有聖誕音樂我以為係去左哈利波特樂園...
   古董?
你有同聖誕老人許願嗎?
一路去搵聖誕老人有好多名人影過相...跟指示就搵到聖誕老人
去搵聖誕老人小D錢都唔掂...自己DL相、MOVIE加曬大相無左€98
呢張係聖誕節時自己加工...影比你果D梗係無寫啦
當然山長水遠來到呢D錢一定唔慳得~ 英文叻同聖誕老人講多幾句野咪抵D羅~
燒完錢後D精品梗係睇下就好啦~ 哈哈
之後去埋聖誕郵局~ 寄埋禁晚寫D POST CARD~ 
黃色郵筒即寄出,紅色郵筒12 月份先收到,唔好寄錯~
貴又唔算好貴...不過返到HK都係垃圾 @.@
各人都同聖誕老人影完相我地就返屋啦~
K小姐同F小姐係向呢間同聖誕老人影相~
返去屋等酒店D人接我地去機場~ 免費咖~ 房費包埋!!! SO GOOD!
我地就係坐呢架車去機場~ 之前經過影低~
入面好寬敞~ 酒店去機場係好近~ 一陣間就到~
機場出面~
機場精品都係睇下好啦...超貴!
下次再去芬蘭就玩啦~ 我有車牌啦~
再見啦~ 有機會再來啦! 依家飛返去赫爾辛基啦~

沒有留言:

張貼留言