DAY6B-北歐之旅 2014年4月23日

D歐洲人可能放完假啦~ 今日機場出市區架巴士超多人~ €5 出市區
呢到起橋好型羅...成條橋用木板木條起好先...
4點幾我地又返到去赫爾辛基市區啦~
火車站對面轉9號輕鐵去郵輪碼頭~
一落車就係一個電腦商場~
嘩~ 仲見到架好大好大既郵輪~
赫爾辛基有成3個碼頭~ 千奇唔好去錯呀~ 我先去禁上網買好船票出來 €148/4位
我地成1930船~ 因就返落船碼頭~同唔敢買早D...我真係唔知飛機準唔準時~
碼頭有間小CAFE~ D野食都唔平...我就去返之前個電腦商場買SUBWAY
連埋支水成€10.6...都真係幾唔平~ 不過都幾好食!
北歐D水樽可以退錢咖...但我地都無退過 @.@
大家都有行李所以都無出去行啦~ 向碼頭坐下~ 等下時間過啦!
終於等到可以上船啦~ 行行行都行幾多路咖!
我地架船某一角!愛沙尼亞我地來啦!
上船我地比錢寄放好行李~ 放便周圍走 €2 X 4個行李
放完就上到最高層睇下啦~
 第一次向歐洲坐郵輪呢~ 雖然只係坐2個鐘到~ 哈
冬天呢D位一定無人坐啦!未凍過咩!!!
船上有餐廳~ 如果太夜先到塔林一定要食飽先好落船!!!碼頭附近係無野食!!!
小小兒童區~ 我地幾個大鄉里先頭都唔知坐邊好~ 
原來全船有位就坐得啦~ 你中意坐邊到都好...
呢D會議室就梗係唔坐得啦~
好啦~全船最有興趣一定係超市~ 當然要行一行啦~
入面D朱古力真係超多...都唔知買邊隻好...
最後我地搵左個海景位坐左個幾鐘啦~順手中下眼訓 ^^
落船係21.46分~ 個天係出晚霞~ 嘩~ 巧靚呀~
遠遠仲有個魔天輪
今晚酒店就向碼頭對面~ 真係好方便~ 我要左家庭房即係比左兩間互通房€94.5/晚包早
我無記錯我地間房係 229同230~
晚上十點幾酒店周圍都無野食...行到去個油站見有個便利店就買啦~
加埋€4.28 支水左揀右揀都係揀錯!!! 揀左支有氣 ><
向郵輪上買€3.2 x 2 超大排!!!
本來好想去影夜景...但怕咁夜行到去黑嘛嘛無野影...事關都要行得幾遠下...
算啦~乖乖地睡明天早d起身啦!

沒有留言:

張貼留言