DAY7B-北歐之旅 2014年4月24日

離開 拉科雅廣場Raekoja Plats 就行到去 聖尼可拉斯教堂  St. Nicholas' Church

四周寧静~
吾~ 我梗係唔識佢啦!
呢到係行錯路~
鴨???
自由廣場  Vabaduse väljak (Freedom Square)
巨大十字型玻璃柱用來紀念愛沙尼亞於1918 – 1920獨立戰爭獲取自由的紀念碑
呢到都好大下~
發現到櫻花呢~
櫻花移民到北歐!
行多兩行又見到圓石
古城牆
遠遠見到 亞歷山大涅夫斯基教堂  St. Alexander Nevsky Cathedral
亞歷山大涅夫斯基教堂  St. Alexander Nevsky Cathedral
呢個角度睇唔到佢有5洋葱圓頂~ 愛沙尼亞以前比俄羅斯統治過~ 
所以有呢個俄羅斯風格教堂
完全古建!
呢個得意呢~
呢到開左間 cafe~ 你可以爬上去~ d樓梯超超大級,我睇人爬算啦~
見路就行啦~ 
短腿街 Lühike Jalg
沿路都係d小店
D招牌好吸引我
又係呢D屋仔~ 好想買呀!!!
 行下行下~要食午餐啦~ 去左間見人食過既餐廳!
幾 KAWAII~
有D東歐FEEL?定俄羅斯FEEL?
間餐廳都幾田園WOW~
叫完先上包~ 睇下算~ 小食!
K小姐、我同MUM~三個SHARE~
忌廉煎魚柳~ 只記得好食~
豬手都好食~
羊架都好食~
F小姐自己一個食 PIZZA...
今餐3人食左 €48~ F小姐就€10~ 真係唔算貴啦~D野又大碟!
食飽飽又繼續行!
你地好得意呢!!!
行左未去過既地方~ 呢到好熱鬧!!!
好似係賣果仁
塔林D招牌要影就真係有排影
又係我好中意的!!!
有興趣可以搵搵呢D TOUR~
呢條街GOOD呀~
見到我地向赫爾辛基食果間牛扒~ 門口隻牛唔同坐姿!
古城牆下有好多檔仔~不過冷衫多~
又一個古城入口
我好似係向呢到買左個記念品
真係十分古老~
行到尾聲~行D未行過既路出古城~
呢位工人勁羅~ 要去到咁高曬大陽蛇王!!!
HOSTEL有單車租
呢架型呀~ 裝小孩~
行出古城啦~
塔林一定要去呢~ 我地都行左5粒鐘~

沒有留言:

張貼留言