DAY7C-北歐之旅 2014年4月24日

離開古城區又返到碼頭附近~
D人就坐向到釣魚~ 又真係釣到 WOW~
又行返到呢間酒店~
入左商場有間好大既超市!!! 有野買啦~
呢到D野真係平
佢地都係幾蚊/KG!!! 平平平!!!
啤酒€1都唔駛 @.@
只係買左€11.08...我真係後悔買咁少! D曲奇都幾好食!
返酒店羅返行李就準備坐船走啦~
今晚坐郵輪 BALTIC QUEEN 去 斯德哥爾摩 Stockholm 啦~
今晚住一晚郵輪~
4人一房做擠迫戶加埋4個DINNER BUFFET TOTAL€266
架船1800開船
我地間房~ 擠迫戶放抵行李就出去啦!
我都好想玩波波池~
又走去行超市~
無買野~
參觀完船後我地就去等食 buffet 啦~ 成晚流流長梗係要食個靚dinner 啦~
未夠鐘~等等啦!
BOOK 左 食 2030個場~
個天都仲幾光下~
仲有無敵大海景~ 日落啦~ 開餐!!!
當然同HK D BUFFET 梗係無得比啦~
但都算唔錯! 中意食三文魚就抵晒!大把...
OK~都係我中意食既野~
 沙律~GOOD~一定食
呢D北歐蝦細細仔超鮮甜!!!我食左好多隻!!!
西餐有既野~ 薯仔牛扒~ VERY GOOD!
食到日落TIM~ 仲有晚霞!
甜品時間又開始~ 右面係食魚子醬既K小姐!
再來~再來~ 飽晒!!!
食飽飽返房啦~ 擠迫戶生活~
房無風筒~ 去櫃台€10按金可借風筒!
今日戰利品!羊仔好後悔無買埋白色!!!
影下相~ 沖下亮~ 好快又要訓啦!

沒有留言:

張貼留言