DAY3A-久唯了的單人中部之旅-2014年11月10日

向酒店食過簡單做餐就出發啦~ 今日繼續去搵紅葉!


酒店對面就係 JR富山~ 今日好天啦 @.@
JR一早已經好熱鬧!
鏡頭一轉我已經到左, 因為太眼訓~ 訓左~哈哈
一陣就係坐佢地去睇紅葉€
冬天一定要揀有玻璃...回程凍到PK!!!
小火車夾埋 3790YEN 來回~
坐定定等開車~
嘩~ 一開車無耐就咁靚~
有太陽咩都靚晒!
最紅紅葉已經過左~ 但都覺得好靚啦~
巧靚呀~
GOOD!!!
1個鐘多D就到終點!
回程時會坐無窗~ 依家好後悔!!!
呢到就係終站
遠遠都見到D水好清
今日真係好陽光!
奥鐘橋
幾難等到無人~ 奥鐘橋
人喰岩
好多水滴落來!!!
同事係有借支自拍神棍比我...不過我覺得有D麻煩~ 哈哈
行去祖母谷
名劍溫泉
行上去全部暗斜 @.@  
睇地圖係要行三條隧道...但我無諗過佢無燈羅 ...

又一條~ 好長咖...
終於行到啦~ 
好在都仲紅紅地...
行左成40分鐘先來到
周圍影影啦~ 
我蠢左上面唔比行...但走時見人下面行出來~ 哈
走羅~ 回程了


沒有留言:

張貼留言