DAY4C-久唯了的單人中部之旅-2014年11月11日

離開五箇山菅沼合掌集落我地就去午餐啦~今日架旅遊車!全車7個客~
白川鄉城山展望台
我地午餐就向入面食
簡單午餐~ 但食完真係堅飽! 樣樣都係好送飯~呀姐仲好熱情要你加飯~
食飽飽影相相~
今日太光啦!
雖然唔係全盛紅葉, 但成個山頭加埋都唔錯啦~
有成十架呢D車一齊來到...
大概5分鐘車程我地就去到白川鄉停車場啦~ 原來入去係要行吊橋~
條橋好厚身但都識搖咖~ 一個個行入去~
導遊講小小方向大家就自由活動啦~
你都仲好紅WOW~
藍天無雲~ 掂呀~
間唔中有D紅色點綴下
好火紅呀!!!
OH!!! 你地好 KAWAII 呀!!!
無人同我影~ 唔係我一定扮佢地啦~ 哈哈
完全掂呀~
水溝都咁 KAWAII?
真咖!
佢門口D綠色植物
都幾大WOW~ 收成啦!
靚~
你知係咩啦~ 無啦啦整3具~ @.@
比錢無去~ 因為以前都睇過入面
勁呀~ 無晒人!
又係真咖
其實日本D水真係周圍都咁清
睇下好啦~ 屋企無位掛啦 ><

差不多夠鐘行出去啦~ 出面見都仲有D野行
入口附近
好厚身橋真身~
夏天應該會多水好多
出面
應該要比錢~ 時間唔算太多無入去~

無野菜買~ 諗住有買返D咖嘛~ 聽日都走


OK 行完等夠鐘啦~
有時間食返個雪糕~ ¥300
最後大家準時上車離開白川鄉返高山啦~

1 則留言:

  1. 白川鄉秋色都幾靚,但點都吾及冬天雪景更加靚﹗

    回覆刪除