DAY8C-北歐之旅 2014年4月25日

向皇宮外圍轉完一圈就繼續行老城區 斯德哥爾摩大教堂



呢到好多呢隻馬仔~
Stortorget大廣場
呢隻勁呀! 搶人坐cafe 門口客人d野食...仲掃趺左客人啤酒. 好搶得下!
諾貝爾博物館...吾...無去參觀!
Stortorget大廣場
Stortorget大廣場~ 向門口飲野食野真係小心d啦~ 哈哈
之後落返老城大街~ 好熱鬧呢!
k小姐自費項目~
佢地係好得意...不過d價錢就真係唔得意啦!
睇過影過就擁有過~
有兩位小朋友裝晒衫向到又跳又叫...
應該係斯德哥爾摩大教堂側邊
膠來的!
行完老城區5點幾我同我媽就返屋啦~ K, F小姐 自己再周圍行啦!
行去坐地鐵回望老城區啦~
地鐵出面有個細細花市場
Eriks Gondolen 可以向上面食飯
地鐵 Slussen T-bana
話咁快就返到去啦~ 5個站...
住得屋當然要買野煮來食啦~
牛油南瓜~ 我媽見到佢話食佢羅~ 香港貴咖
買左夠我地既野食就走啦~ 聽日可以再買嘛~
又經過櫻花啦~ 呀嬸向前面等我~ 哈
最後都要影返張先走人~
呢到買左 137.8~ 都唔貴啦~ 出街食一定唔只啦~
煎煎煮煮
有奶整埋我個北海道粟米湯~
望落都幾豐富呀~ 有魚有豬~ 仲有雙瓜 ^^
食飽飽~休息下~ 呀嬸留向屋~ 我就出去影下夜景啦~ 8點幾先日落黃昏~
8點幾我呢區好多人都返晒屋LU~
去返 岩先個Slussen 站...點解D建築物無燈光咖!變左黃昏剪影
無燈都要影啦~ 唔好浪費~

見到黑麻麻建築物我都無言了
後來終於有少少燈光...少少
近鏡先多D光...算吧~ 
影多兩張走人~ 
行返老城大街只有餐廳營業~
無餐廳既街就無咩人
WINDOW SHOPPING~ 隨便影!
行返上廣場到影影啦~ 
皇宮某面影影
皇宮再某面影影
好得意

Riddarhuset

行左另一邊去第二個地鐵站~
Gamla Stan T-bana 搭返去 Telefonplan T-bana 都係6個站
賞埋夜櫻 TIM~ GOODNIGHT~

沒有留言:

張貼留言