DAY13C-北歐之旅 2014年4月30日

坐巴士經過~
等車去埋最後景點
維格蘭雕塑公園 Vigelandparken
好遠呀 @.@
公園係挪威國寶雕塑大師-費格蘭花費畢生心血所完成
佔地達32萬平方公尺的露天公園,展示著以"人生"為主題的數百件大型作品。
整個公園大概可分為橋、噴 泉、人生柱三大部份。
生命之橋的四個角落立有較高的花崗岩石雕
挪威神話中怪獸蜥蜴由後熊抱著裸露胸部的婦女,嘴巴吸吮著頸部狀似吸血鬼
生命之橋上很多描述父子親情的銅雕作品,比起西方其他雕刻藝術家,維格蘭的作品在肌肉勻稱與身體比例的精緻程度略遜一籌,惟肢體語言與表情比起那些為宗教皇家貴族服務的雕刻家又豐富與庶民多了!

環境好靚呀!!!
公園內最多人中意都係佢~ 生氣的小孩-所有作品其實都沒有名字
仲有其他小孩~
我來之前已知死啦~ K小姐 F小姐 一隻隻扮佢地影相...
佢地真係全部扮晒!!!
行過生命之橋來到這個有大噴泉平台的生命之泉
噴水池中央有六個青壯男子雙手共同托著一個巨大銅盆
象徵年輕世代團結承擔人類文明進步的責任與希望
也有人說以噴水池周圍銅雕作品為主題稱之為生命之樹
行上去影返下面
 生命之柱高達17公尺,由維格蘭先生歷經十多歲月
由一整塊花岡岩雕滿了121個不同男女老少向柱上堆疊攀爬的石像
藝術~ 好清楚呀~
仲有好多咖~ 全部都係同一個刻
我地頭頂出現左最大黑雲!!! 我地拿拿聲走啦~
搭電車途中見到
坐電車返到OSLO 市中心
去超市最後掃貨~
買左D好咸即食雞翼~ 一路行一路食~ HAHA
買完野返 HOSTEL啦~
買左 PASS 唔好蝕! 搭兩個站都好~
一陣間就返到去我地間 5星 HOSTEL~ 放好戰利品~ 去埋洗手間走LU~
搭巴士兩個站去車站~ 再轉火車去機場 NOK90 X 4~
都好快就去到機場
去到北歐真係好多都自助咖~
佢地真係幾貴下
大家坐芬蘭空留意啦~ 兩個人都唔比SHARE 重量!!! 又唔係廉航死都想罰你錢...
我媽得十幾K 我廿幾都唔比~ 我扮傻唔執~ 就到 K F小姐要執...
入到去行下三文魚啦~ 當然超市平D啦~
上飛機先食啦~ 貴到死~
再見啦~ 北歐~ 先坐細機返 赫爾辛基 轉機返hk~
赫爾辛基 轉機
dinner 完訓到就訓啦~
早餐~
最後一天戰利品~ 仲有d煙三文魚...不過我唔食就無影 ^^
左面盒魚魚我唔食~ 呀媽送比人~ 右面就係車碌餅~ 超大呀~~~

去完年幾先終於寫好,,,真係越來越懶~... 呢個北歐之旅都我唔係洗左好多錢~ 兩萬下一個啦

沒有留言:

張貼留言