DAY1-關西之旅 2015年5月19日

 2015年最近之旅都5月...幾百蚊1位既去程~ 準時呀~ 
加$30蚊揀位係正確~ 因為真係會快好多過關!
車上仲有出市區車票買~ 順手買埋5張X$55 仲可以碌卡!!! GOOD~
 上次去大阪不知不覺已經08年~
 
 兩點幾就出去啦~
 先去 JR 換PASS~
 再換埋機上買既車票
 三點幾去到難波啦~
 頭4日我地5個人~ 3位吸煙人仕差緊電
 
 我同呀媽影下相啦~
 先去酒店放好野先~ 大家都好肚餓去開餐先啦~
 酒店轉個灣就有千房~ 我要食燒餅!!!
 好快叫左個餐再加野~
 沙律上場~
 豚平燒~
 鐵阪餃子~ 好脆!
 加既~
 呢到D燒氳煎好先搬上台 @.@ 不過就即時拉花~ 佢超遠支醬都好準~ 下次我都識拉花啦~
 另一款廣島燒~ 有麵既
 5個人都食飽飽啦~
 之後一路行去道堀頓都係食店~食店~
太多野想食~ 拉麵真係好少食
 
  
行下手信店
 
K小姐買左個綠茶草餅物體...好似香蕉燃 LOR~
 
 
 佢真係雪冰左...硬咖...
 
PLAN 左全程都食唔到 LOR~
 OH~ YEAH~ 我見到你啦~ 但未有人餓!!!
 好想買!好想買!  好想買!好想買!
好多人既名物~
 周圍都係食食食~
 大家都有SHOPPING~ 我媽叻LOR~ 買左兩對鞋~兩件衫~
 好想食!!! 好飽LOR!
 大丸
 三位第一次來日本既朋友入去研究左一陣
 晚上好熱鬧~
大家都唔算好餓...但有兩位一定要正餐~ 9點幾去食左碗野
 呢間野向酒店附近...入錢禁票~ 平得真係太過份...我同我媽夾埋先¥810
 我個碗係咖喱烏冬~ 不過佢D玉子全部都生既!!!
 
返酒店醒起同我朋友訂左鞋. 因無貨一路都未寄, 等到我去同佢收佢又寄左之前間酒店 
 又要行返去心齋橋去羅鞋~
行得咁遠順手買埋佢啦~ 咁夜無晒綠茶味~  原味照買啦!
 
 ¥800 一大個!!! 真係平!!! 又好食~ 又唔甜~ 個蘇皮超脆!!! 正呀~
我同媽食左一半~ 羅一半比吸煙人仕食~酒店有個花園咖~ 順手影下
我成日都同人訂野...但要我帶返HK就第一次羅...

沒有留言:

張貼留言