DAY6A-關西之旅 2015年5月24日

今日又係憑劵食早餐~ 野食就當然無京都咁精美啦

有烏冬呀!!! 仲有個名物咖哩飯~
唔好問我食豆腐定食木魚絲啦~ 再食多個烏冬先~ 好味道!!!
食飽飽又出發啦~ 昨天黑黑地~ 今日又光晒!
今日第一個景點就係搭錯車~ YEAH!
呢個景點送既~
唔睇清楚上車既後果~ 向日本其實我都未試過搭錯車~ 今次試左啦!
呢到係無咩行...問左職員話無 BUS 去我地要去既地方~
等車返岡山啦~ HAHA
無咩野好行的
有車啦~ BYEBYE~早島
鏡頭一轉去到倉敷站啦~ 兵分兩路~ 我同 F小姐去影相~ 我媽跟另外4位去行 OUTLET
行緊去美觀地區
行到啦~ 美觀地區 係江戶時期德川幕府直轄之"天領"地區保留至今
融合東洋同西洋既老街道~ 係個繁榮一時的交易重鎮
周圍D屋都白色牆~
倉庫都變晒舖頭~
靚呀~ 江戶時代物資運輸船往來的倉敷川。都幾似柳川
有時間可以坐船仔~
河側仲有D檔口仔賣野~
真係幾靚
梗係要影返張啦~
靚~靚~靚~
人力車就一定有啦~
周圍行~
大原美術館
「倉敷館」觀光問訊處~ 國家註冊有形文化遺產
呢隻灰白 / 黑白風格屋真係好似無咩向日本見過~
同懶貓玩左陣
除左影相~ 呢到都好多野行~ D屋基本上都係舖頭~ D野仲要幾岩睇下
東洋合一就係呢D
要行真係可以慢慢行~
倉敷美觀地區值得去~
中國銀行~ 不過係日本既中國
時間差不多要走啦~
行另一條路走~ 商店街有野遮~
無咩人 LOR @.@ 大部分店都有開
買左頂¥1000 帽~ 即時 selfie
返車站先啦~

沒有留言:

張貼留言