DAY5B-關西之旅 2015年5月23日

  返到京都我地就去食飯啦~ 大家向京都地下街~ 我就去左食東洋亭~
因為我唔想再食麵...另外5位去左食麵
叫左個set~ 有一個好開胃完隻蕃茄~ 我揀左要餐包~ 好脆熱辣辣~ 正
主菜上場啦~ 漢堡扒~ 上面仲有舊好好味牛腩~ D汁點包真係VERY GOOD!
薯仔平身都好食~ 加埋D汁仲好食~
最後食埋個布丁~ 飲埋杯咖啡~ 今餐食左 ¥1640
  食完我地集合返就離開京都
   快車半小時不用去到新大阪轉新幹線去岡山
每位每晚3百幾 2床包早都唔貴所以揀2床啦~ 舒服D~
 
放底野就去附近個 AEON 城行下, 我其實本身有PLAN 去景點...但團友話唔行都得 @.@
入到去試食下~ 行下~約個時間集合~
108 YEN~ 年糕
 
  好想買羅~ 可惜未有
好平呀!!! 平HK 成倍!!! 你等我呀~ 
夠鐘等齊人~ 團友要食飯啦~ 最後揀左牛舌
 
團友叫的有氣清酒~
飯唔夠可以再加~ 我唔算太餓食完佢地都已經OK~ 牛舌又爽又淋~好味~
平時我餓可能會唔夠牛舌^^ 成SET ¥1600 位
食飽飽~ 行左一陣~ D舖頭要收工LU~
之後去超市~ 手信區買下~ 仲買得 ^^
酒店對面其實就係 AEON 城
岩岩向手信區買~ 岡山出名桃~ 當然要買買買啦~
 
最後我梗係要買埋佢啦~ 我向香港都只係試食過  ¥1296 平過HK好多好多~
食左一半留返明晚食~ 好好味
食完去浴場睇下...細到爆...要光脫脫等沖亮...

沒有留言:

張貼留言