DAY1-墾丁台中清境高雄3人行 2014年9月27日

第一次去高雄墾丁~ 朋友個個都以為我去過囉成日問我住邊到好!

冇揀到素食餐要食點心添
高雄個機場真係冇人
我大姨早我一晚到~ 就來接我哋嘅一齊落墾丁
本來係打算夾車坐~ 點不知最後都係三個人包左架的士!!! TWD1800
個幾鐘後中途都會去個洗手間地方
好大過海
個司機都好多嘢講~ 都有介紹下沿途景色~睇唔睇得出舊石係咩樣?
台灣芒果周圍都好出名
經過左三個鐘我哋到達墾丁啦!!!
酒店仲未有房攞咁我哋就出街行下先
呢間意大利嘢好多人介紹食
本來係打算住157
第一件事當然係開飯先
呢個係菠蘿苦瓜雞湯幾好飲喎~ 啲菠蘿係醃咸左~ 唔錯呀~ 今餐食左 TWD450
本來係plan左去水族館~ 但係兩位同行女士聽到要比錢又話唔去...
咁就周圍行下啦
呢度啲民宿對住海都唔平架
邊個同我講墾丁沙灘好靚??? 完全唔覺囉!!! 十分失望!!!
AE呢間酒店做特價本來都想住架 不過千幾蚊隻冇咗~ 得返二千幾就唔覺抵啦

呢個花好特別
見到我哋間酒店
因為好熱~ 都係返酒店! 可以攞房啦! 本身淨係得我同我媽去~
出發前半個月我大姨又話去~ 但係酒店已經無家庭房~ 我又唔想再搵! 唯有訓多個羅!

因為太熱!!! 返到酒店沖完涼就唔想郁~
決定等太陽落山先出街~ 睇下電視~ 上下網~ 休息下~
太陽落山後出街即刻人都涼晒
我哋酒店就響大街~ 一落樓下已經好多檔口! 好多嘢食!!!
多人到呢
鍾意食咩就買啦~ 啲價錢唔算好平囉!
 我有食 TWD80


山豬肉啊梗係要食啦 TWD80

呢啲就唔使啦
除咗嘢食仲有嘢玩


又試吓另外一檔山豬肉 TWD100
黑麻麻好難對焦
真係好熱鬧
我媽啲最愛叮噹包即刻煎細細個  TWD100
好貴嘅粟米芯但係我鍾意食 TWD50


呢個都好食喎番薯
食咁多嘢梗係要揀番杯野飲
苦瓜牛油果仲有啲火龍果
木瓜牛奶我就唔啱啦
呢個成日見人食真係要食下
基本上就係行呢條食街




呢間一定要食~ 家和宣言正~ 個脆皮湯包都好正!!!
入面真係有汁咖~ TWD70
因為太熱又飲好杯 TWD50 ~ 食左咁多野都要食飯... TWD50
最後買埋呢3樣返房再食~

食飽飽~ 我就去沖埋今日第3次既亮!!!~

呢個遊記我都唔知點解一路都無心機寫...出左呢篇下一篇唔知幾時啦~ 相都未執好,,,

沒有留言:

張貼留言