DAY 1A-新加坡/瑞士/德國 2016年2月6日


冬天去歐洲 D行李真係重到呢
今晚凌晨先飛去瑞士!搭最早個班機去新加坡食下野先~
上個飛機真多規矩
天都未光晒
食個叫做豐富既飛機早餐
咁多年第一次搭到新航! 個mon好大呢!
 
到機場第一件事換返張可用14日one sim card~
想唔知猴年都幾難
舊既八達通唔用得! 唯有散買! SG$5 2位出到市區~
熟悉既地鐵站
第一站出左烏節路! 見到亞坤就順手食埋!
 整穿左隻蛋呀!
 
唔係好熱~ 不過都好脆同多牛油 ^^
藝術品???
行左上面...FEEL 到熱啦!!!
HELLO~ 又見到你地
去高島屋搵好重要既野
有個食物展比中國人買年貨~ 好多人呢!!!
我覺得好重要既野!!! 好耐無食過既榴槤pancake!!!
  一個真係太小~ 買五個食3個會唔會過份左? 下次試下先~ 好味道!!!
 
行左陣超市~ 好好味既 LAKSA 麵~ 好想買...但我仲要去瑞士... 右面新SOBA版食過但我唔中意!
食完要食嘅嘢走得
之後就搭巴士去金沙
金沙睇住佢起都係第一次入去
左面唔知但右面一定係假
上次去新加坡就係去漏咗個花園
一行出酒店商場呢條橋好涼爽
呀媽都唔知乜樹 啲樹葉全部向下
我第一次見金沙係起好晒
幾年內要起嘅嘢都起好咗!靚晒!
一陣去嘅溫室
今次只係路過所以都冇可能住你啦
我上次就係忘記左佢地!
好熱呢!
呢個Garden bay 基本上樣樣都要比錢
上橋要錢!溫室要錢!室內熱帶雨林又要錢! 行緊去溫室花園!地方大都行幾遠下咖!
好熱!好熱!好熱!
自己睇下有幾大啦

沒有留言:

張貼留言