DAY1B-濟州島超閒之旅 2015年2月18日

個公仔想點
因為食飽左見都係五點零鐘就出去行下消化下~
附近幾靚嘅cafe加小酒店
我媽最鍾意見到生果樹
行行吓就順手去買天地淵瀑布
行落去都唔算太遠
因為冇諗住去所以冇帶大相機
好彩仲可以入場2000won x 2
無咩人都唔錯
呢隻樹好得意囉 ~好多紅色一粒粒果子
好耐之前睇過兩日一夜介紹過全國瀑布~ 濟州島三大瀑布 「天帝淵瀑布、天地淵瀑布、正房瀑布」 呢個係其中一個
啲水都幾清
點解啲人成日咁鍾意掉錢
未到仲要繼續行
到啦
因為冬天所以瀑布唔係好多水~多水嘅時候氣勢差好遠~
夏天時唔知會唔會有人真係好似兩日一夜金鐘民咁向上邊跳落去
行返出去都有幾間舖頭
天開始黑囉
原來食雪糕馬卡龍係要食P字頭麵包嗰個牌子~ 我見到先醒起不過已經食唔落!
我實在太懶都無行去條橋到~ 遠觀可以啦~ 入夜開始凍啦我哋又返酒店!!
九點幾其實都唔係太餓~ 但唔食啲嘢又唔開心所以都係落街~
兩個都收晒工啦
呢間雪冰我去咗三次先食到 佢新年竟然會收爐!!!
行咗一個圈最後都係去返酒店隔離食排骨鍋~ 個小菜簡直眼前一亮!! 免費架!!!
泡菜伴生蠔~~~ 好食呀~~~ 啲蠔好爽好甜~ 再想食就要比錢!
 排骨鍋上台啦! 凍冰冰梗係食啲熱野開心啲啦~ 白色嗰啲竟然唔係薯仔係麵團...
個鍋係好大陣胡椒味~ 如果有肥牛就幾咁好~
韓國啲排骨真係好好食~ 菜又好好食~呢餐我哋唔係好肚餓都食得飽啦!
今餐食左24000won

沒有留言:

張貼留言