DAY2A-濟州島超閒之旅 2015年2月19日

今日天氣都好好 成11點先落街~ 真悠閒~

琴晚食嗰間豬骨煲
驚唔識叫嘅影低佢~ 行入去比佢睇就得啦~
又一年响韓國過初一
我相信日日市場係無開
初一好多鋪頭都唔開啦
空城計又出現
車都仲有~ 人~ 就真係冇乜
我都估佢冇開 不過唔死心行去睇一睇
無開
冇人
幾時相都係美好嘅



我哋真係向條街度行
見到都覺得係有錢人
又行返去日日市場

又見到你哋
基本上都係無開
性感女郎坐鎮
同琴日係兩回事
我好想食嘢
有開燈~ 但又唔見有人
最後入咗去問佢有冇辣湯鍋~
我哋可能就係食佢啲魚頭魚尾
小菜上枱我仲話點解呢間咁孤寒
豆腐辣魚湯鍋~~ 凍冰冰食佢都不知幾開心~
原來仲有塊即煎蔥餅~ 我哋食得幾乾淨!!! 今餐食咗20000won
最初係揀咗呢間酒店咖~ 因為好平~ 3百幾定4百幾

終於去埋李仲燮街
我相信佢哋係食得嘅
李仲燮係一個天才畫家,50年代韓戰時曾到西歸浦避難
又係睇兩日一夜介紹過再來

幾好一個人都冇
紅白蘿蔔乾




竟然有人開舖~ 左邊個人仔梗係我媽啦~


仲有李仲燮故居
打斜條木代表歡迎你入去




竟然仲有人擺檔
唔知點樣先可以開檔呢





呢到終於有d人氣~
藝術...


走啦~ 去睇瀑布啦~

1 則留言: