DAY6-沙巴之旅 2015年1月15日

今日一早又要離開酒店,團友們要去民族村
又遮住左個神山
先車左我去藥房買止瀉藥~ 食左安全D~
今次佢哋全部去晒我唔會去嘅地方
初時係同其他人一齊行
之後就變返導遊同我哋自己幾個行
即刻整嫁
仲有得食,我就緊係無食
好似係飲酒
可以行入去
佢同碗隻雞好似呀~
鑽木取火都有
好似係佢哋嘅吉祥物
又入
呢兩位都幾靚女靚仔

佢哋上晒去 入面仲有得食煙
齋睇唔食
吹毒箭都有
仲有表演
可以觀眾參加
我記得係包埋午餐但我冇食到
大機菠蘿~~~
又帶去購物點~ 另外四位都買咗唔少野囉
終於離開 食下岩先買香蕉片
 
  上飛機前去買嘅
今日買嘅

沙巴我未來五年一定唔會再去!!!

沒有留言:

張貼留言