DAY5-沙巴之旅 2015年1月14日

 
凌晨至朝早都唔知瀉左幾多次~ 五六點時先叫終於訓下~

 朋友仔去食早餐攞咗啲包返嚟俾我都無咩胃口食~
由早上到中午我都係瞓響度休息休息休息

兩點幾時我覺得終於唔再瀉~ 好少少就沖涼去游水
苦中作樂應該都係呢D
一場來到~ 沙灘吹吹海風休息下~
今朝實在我都冇心機食嘢... 下午就好啲起碼都想食下野...
游完水又返房沖亮~ 休息啦~
朋友仔叫我點都要一齊去食嘢~
琴晚佢哋想食但係冇位~ 所以book咗今日再去食!

賣相...呀,,,吾,,,普通啦
嘢食水準當然普通但廚師搭救下囉~ 隔離嗰三位日本人食得好開心!
 
我人生第一次咁無食慾...

返房時已經食晒我朋友啲止瀉藥~ 我今次真係好病喎!
向香港通常去三次廁所就無事~ 兩日來都唔知去左幾多次...晚上勉強都叫好左DD...

沒有留言:

張貼留言