DAY8A-關西之旅 2015年5月26日

又到早餐時侯~ 食左幾日早餐好似已經食厭左

我覺得我今日細食左 [早餐~]
食完又去浸溫泉~ check OUT 勁啦~ 碌左十幾萬卡~ 日元都好呀~ so happy~
退房~ 放低行李我地就再出去行下
其中一水源
今日天氣太好
熱呀~
佢地應該係梅呀??
有馬金泉就係 泥水色~ 金泉(含鐵鈉強鹽高溫泉)
行行下~ 有4位唔行~ 返酒店等~ 我同 F小姐繼續~
我同 F小姐去埋搵個炭酸泉源先~
無咩人~
有馬炭酸水好出名~ 整左好多餅呀~ 汽水~ 美容產品~
涼咖~
好涼下咖D水~
返酒店啦~
好靚 LOR~
行完就返酒店
今日司機幾靚仔~ 又好有禮貌~ BYE BYE啦!
懶得轉車~ 我地就搭12點50分個班巴士直接去三宮
再見啦~有馬溫泉!  我終於浸埋最後一個三大古溫泉~

沒有留言:

張貼留言