DAY8B-關西之旅 2015年5月26日


最後一晚住宿號稱全日本最好食早餐 Hotel Piena Kobe
房間比較普通~ 都係揀兩張床~ $793/晚包2人早餐
放低行李就出街啦~ 無人咖
向 HK 上網 BOOK 左貓頭鷹cafe~ 向中華街附近~ 向門口禁機買飲品先 ¥1000X6
韓國節目 ROOMMATE 都有來過
響地下已經有三隻迷你貓頭鷹
真架
仲有隻好大隻
我哋先上一層放低野~ 再想上多層搵貓頭鷹~ 呢兩隻都係大貓頭鷹~ 左面個隻講明唔比摸~
呢隻都好大隻~黑白好靚呢!
兩隻成日痴埋一齊
睇電視見過覺得好搞笑囉
呢隻成日響度中眼瞓
眼瞓到要單眼
貓頭鷹係可以摸~ 只要你夠膽摸就得啦!
影下~ 玩下~
呢啲都係迷你版貓頭鷹
牆上面有寫佢哋個名~ 同埋重量~
冇嘢好做又瞓覺
佢哋真係好得意架
玩完影完終於落去飲埋杯嘢
佢都有用中文教你架
一杯野飲錢 1000YEN 就可以入去影相~ 限時一小時到啦
F小姐~B小姐~不停同佢影相!因為可以同佢錫錫 
咁刺激我當然係冇做啦! 後來老闆睇唔過眼羅舊木出嚟~ 我哋好順利咁同佢大合照
貓頭鷹就係向中華街
見到好多人排隊~ 我又排囉!
點解啲豬肉饅頭係咁嘅樣
買咗四個試吓~有啲似我哋啲小籠包放大版!味道好味嘅~ 不過就真係唔似包
之後就周圍行下買下野
買完野就返去三宮
Book咗枱食神戶牛但係未夠鐘
咁我就一個人去問吓可唔可以提早食
好可惜入到去全間店都full晒
 團友話返酒店休息下先
咁我就自己一個周圍行吓
走咗去睇人打機囉~ 日本依家啲遊戲機部部機都好大部~ 我以前都好鍾意玩音樂機
走去睇吓夾公仔機~ 便利店枝豆都有得賣!!!
差不多夠鐘就等5位團友出嚟
準時去食神戶牛~ 夠鐘啦!
一早就book咗吧枱又可以煎蒜片
先來西式牛肉冷盤
呢到係4人份量~ 好貴咖~ 仲有2人份太遠~ 無影
再上西湯同沙律
今次我唔係坐中間是但影幾張相就算
神戶牛當然好食啦
因為之前已經食過~ 都無咩驚喜~ 今次食咗兩款牛部位
有團友加左隻鮑魚囉! 6千幾yen好大隻! 佢請左我地一人食一塊~ 好淋身好好味!!!
飲埋個奶茶~食完!今餐食左成十萬YEN鬆D
之後兩位早訓團友帶埋我媽返酒店~ 我同F小姐~B小姐就去埋神戶塔
起咗個好大嘅商場
真係可以玩架 ~佢會自己轉!
商場當然已經收晒
但都可以穿過去~仲有Wifi~
神戶港我又來啦
今次多咗其他顏色
響度影下相~ 行下~
最後一晚當然唔可以咁早瞓啦
 影完又走啦
櫥窗來的
呢部機新咖~ 仲有減價!
點都要去便利店行下~買啲嘢食!雪糕批 ¥198
返酒店當然努力執行李啦...明天又要返香港啦!!!

沒有留言:

張貼留言