DAY9-關西之旅 2015年5月27日

呢個早餐好多人食~ 團友落去時同我地羅埋位, 係比個時間我地再落去~ 
唔係即時有位~ 全場基本上都係女士

餐廳唔太大所以全部坐滿 影下d野食~ 早餐個牛肉級數真係高~不停會加!!!
牛角穌好脆好好味
果汁~ 牛奶~ 水~ 樣樣都有
左邊係羊~ 超大奄列新鮮煎好~
有豬肉~ 有海鮮~ 係呢個早餐真係豐富!

先來我個九方格
 再來多盤九方格~ 牛肉真係好好食!!! 海鮮都唔差!
之後要試吓自家果醬 超過10款以上
再跟住要進軍甜品!!!
佢啲甜品都好靚~ 飲返杯茶~ 茶包都有好多款! 佢啲麵包好好食~~~
呢個早餐真係唔錯!! 好多野都啱食!!! 大家都超飽~ 個牛肉我都真係食左唔少~
因為12點先退房~ 仲有時間我哋就去超市~
好吸引呢
次次去到都有新味道
呢間超市終於有我想要嘅嘢啦~ 又唔貴
買完野番酒店退房喇
之後我地兵分兩路~ F小姐用pass自己去關西機場~ 我就一早plan左坐船去關西機場
都有經過昨天神戶港
坐輕軌去到神戶機場只係十零分鐘
我睇機場網頁旅客坐船只需1000yen/程
但原來係要向關西機場預先買咗先~ 到達嗰日我都曾經望過下不過見唔到...
團友都無所謂~ 當然照坐啦!
Mark 錯船時間要等一小時~ 有部自動甜筒機~ 當然要即買~ 仲飽緊...
等船時有冷氣有wifi~ 唔錯
夠鐘上船啦我哋坐兩點鐘船
架船冷氣好充足
向船到太舒服個個都瞓咗~ 半小時就落船啦
我哋去到F小姐都啱啱到咁就證明左坐船係快啲~ 因為我哋响碼頭等左一小時!
回程全部人都係 jetsatr 新航線做特價嘛~

都成三點~ 其實今朝個早餐都仲飽緊~但有團友怕肚餓都係食埋午餐先走~
入境前揀咗食鐮倉意粉
右面個係蟹闊麵係我嘅~ 好好味呀!
呢間啲意粉都好好味~ 今餐食咗 ¥6339
之後離境後就緊係去買野啦~ 周圍都好多人!!! 條條龍都好長啊!! 所以都冇影囉~ 掛住買~
話咁快又返到屋企~ 我媽自己向街買的~ 都幾好食~
呢啲都係機場買~右面免稅

左邊嗰盒其實買左~ 再買~ 真係好好食咖~ 右邊果盒見機場有就買埋~ 都好好食咖!
大家向京都唔使買啦~ 機場係免稅~ 仲有得碌卡~ 向京都買左成萬YEN 都無得碌卡 ><
右手D手話要草餅手信...真係機場見到先買啦! 影埋我向超市買既野~
右手黃色瓜好甜咖!!! 第一次食~ 熊本咖~ 日本D茄子真係好好味!
加面個湯多左個蠔味~真係好有蠔味~
我媽孤寒囉個番薯超好食!我話買多條都唔買!!
9天之旅咁又完滿結束! 今次都真係去得最少景點!!! 但團友好鍾意食所以都OK~

12月就到九州自駕之旅~ 好期待呀!

1 則留言:

  1. 去日本就係咁架,食、食、買、買﹗

    回覆刪除