DAY1-沙巴之旅 2015年1月10日

今次旅程係加插 14 年12月15轉左新返工時間, 今個假期係一天都唔使請假
好耐之前幫朋友book左呢個旅程
但後尾見我有假佢哋不斷咁叫我一齊去~ 我只係出咗機票錢同個頭三晚加床費
接送加 local tour 叫我比一半~ 呢啲朋友去邊度搵呀~ 所以我決定都係去!
今次有兩位都未一齊去過旅行~ 四個都係煙鏟~ 我慘囉!掛住食煙爭啲飛機都飛走~
因有上次經驗叫大家都俾錢揀位~ 超快咁就過咗關! 但佢哋 book tour 包埋接送竟然遲到...
向香港機場其實已經食到好飽~ 但對面就係富源大家都話去食下先訓
宵夜~ 我上次都冇食到!
一人一杯拉茶~ 五杯就梗係5個人啦~

今次都係住返我上次住過嘅63酒店

沒有留言:

張貼留言