仲有15 日出發啦!1-7/12 九州


 數數下又就快出發啦~ 好耐無試過咁用心 MARK GOOGLE MAP~
我數過九州之旅將會係我第11次去日本~ 第3次去九州~ 今次最新嘗試自駕遊~
補左 兩次鐘~ 呀 SIR 話補多次OK啦WOW~ S泊已經比較熟啦~ 
係欠 L泊要練多幾次啦~ 上堂岩岩先學泊左1次~ 哈哈

5 則留言:

  1. 考完牌後我都好少泊s位,祝妳玩得開心渣得安心

    回覆刪除
    回覆
    1. 你平時有揸車?? L位之前學都未學過~ 考試不用就無教~ 泊位我覺得重要D~ 重點

      刪除
    2. 我假期都會渣, 但多數係新界區...港島直情未去過...

      刪除
  2. 幾時先出到九州呀?想睇下妳自駕成點

    回覆刪除