DAY5-濟州島超閒之旅 2015年2月22日

昨天落左成日雨~ 今日無落啦~ 又搬酒店啦~

走時個巴士站真係幾近~ 就向酒店門口
最辛苦就係搬行李上車羅~
酒店 LOBBY 免費自取~ 兩日食左幾粒啦~ 真係甜!
無落雨天陰都唔係問題~
坐巴士出左 濟州世界盃競技場 個巴士總站~
巴士站隔離就係emart 
今晚住間酒店真係有得煮飯啦~ 當然即時要買餸啦!
睇見都開心
呢啲留返最後兩日先買啦~
因為帶住兩個行李我行完就到我媽行~ 買完野就去坐巴士!
向巴士總站上車一定唔會上錯啦~
  帶住咁多野都唔會行去奧林匹克競技場!
大概45分鐘車程到去到目的地~ 由最近個巴士站慢慢行去應該都要15-20分鐘
好多柑呀!沿路都係柑!
見到酒店指示牌啦
到啦!到我哋間酒店啦!
去到酒店已經可以攞房
間房好闊下~
仲有海景睇
環境唔錯
夏天仲有得游水不過依家係冬天
一人一張床舒舒服服~
最重要就係有廚房~ 我冇買米冇得煮飯添!
   最重要有個大浴缸
放好啱啱向超市買啲餸先~
呢隻菜第一晚食過! 好好味!
簡簡單單食一餐先
之後就係自由時間...睇電視~ 上網~ 真係hea~
休息夠出去行個圈~ 都幾凍咖~
真係幾難中~
行完返房沖杯茶繼續嘆!!!  之後等餓食晚餐啦~
左面係韓牛呀~
真係好好食咖~
呀媽整~ 我就負責食啦~

半夜開始我又沙巴肚潟上身啦!!! 同上次一模樣...d菌又發作???
唉...無數去左幾次洗手間!!!

沒有留言:

張貼留言