DAY3B-濟州島超閒之旅 2015年2月20日

東岸鯨窟
兩條友懶到都無行落去遠遠睇下就算
一落巴士見到呢間好多人排隊
但整雪糕個人實在太慢 最後我哋都係走咗
真係好多人食
呢啲車仔都要有車牌先至可以揸 下次去我可以租啦
我係排緊隊買雪糕
最後我哋排咗直行轉左果一間~ 個雪糕係柑味乳酪雪糕~啲醬真係果肉做~ 係真係幾好食!

去買最後一站 西濱白沙
冬天嚟~係咁上下啦~ 不過遠遠都見到前邊淺藍色海水! 呢度都幾大風~
我猶豫左一陣好想行去食漢拿山蛋炒飯
遠遠都見到城山日出峰
但最終都係搭巴士坐船走咗~
坐完船返到碼頭好快上咗巴士
一落車就有麵包舖! 入邊仲有韓式糕點賣!
返到酒店可以攞房啦~ 一大床一小床!
比起前兩晚間屋~ 佢就梗係迫咗小小啦!
類似綠茶冬甩物體 都OK嘅
之後休息一會就再出去行下
成日去D地方都冇人
向前行左十零分鐘有油菜花出現
行入去要收錢架
我媽cheap到 1000won 都唔肯比
我哋就響出邊遠遠影咗張相
今次都係冇打算行上去最高
行返酒店時竟然畀我意外發現左李勝基之前拍兩日一夜間餐廳~
呢一集就係佢哋響長興坐船去濟州食早餐
我當然係要去捧一捧場
入面都有兩三台食緊
就揀晒李勝基食果三樣
海膽海帶湯~ 佢係幾大碗下~ 仲有好多海膽!!! 10000won
十分昂貴牙帶魚~ 濟州啲牙帶魚係手釣! 貴呀 20000won!!!
鮑魚粥~ 好好味!!! 12000won
李勝基就係坐呢張枱~ 又湯又粥超飽...
食完果三樣野真係好飽~ 行返酒店!
又到睇電視時間~ 好忙!!!

沒有留言:

張貼留言