DAY3A-濟州島超閒之旅 2015年2月20日

向濟州搭市外巴士一定要寫定目的地韓文 


一小時多啲我哋就去到今晚酒店
今晚住響城山附近
放好行李之後酒店幫我叫的士搭去碼頭 4000WON
呢個碼頭可以去牛島仲可以去長興 我都好想去長興~ 但我怕太趕時間最後都係冇去
城山浦港성산항~ 都好多人去牛島

排隊買票時需填表格。來回就需填兩張。填寫個人普通資料,包括了名字、年齡、電話號碼
當天來回再加牛島票係 5500WON /位
呢架駕船就係去長興船程好似要成四小時
梗係要影返張相先啦
比個人捉咗我哋坐左去左另一個碼頭-天津港
無揸車而想食漢拿山蛋飯一定唔可以去天津港...巴士唔經無得食 >< 


牛島我今次終於嚟搵你啦

有機會都可以揸車去牛島


唔駛15分鐘的時間就去到牛島~

冇揸車嘅就記住去買巴士票可以環島遊~ 不過只有4站
排隊上車啦 5000WON~
一共就係四個站
第一站到啦 地頭靑莎(牛頭峰)
今日天氣好都望到好遠
仲有馬
天氣好邊度都係咁靚


城山日出峰

N年前睇 MY GIRL 都向到拍~ 2日1夜李勝基仲要去山頂住

行個圈~ 影影相走得~
今日都冇乜食過野囉好肚餓~ 呢度啲魚蛋好貴啊1000won

沒有留言:

張貼留言