DAY6-濟州島超閒之旅 2015年2月23日

今次比沙巴好起碼有胃口食嘢
有胃口食嘢我都唔理喇食咗先再瀉啦
覺得終於好啲就出去行下~ 本來今日打算去馬羅島~ 加波島! 乜都冇囉!天氣仲要咁好~
去附近行下啦~




行到見到海啦!
行行吓見到有隻馬佢好休閑咁響度食草~
呢度好好喎~ 舖埋地下!


行到去沙灘啦

周圍都係火山石
馬羅島~加波島~ 應該就係向呢個方向

見到絲帶就係奧萊路


行返返酒店
另一段

呢度沙灘啲沙都算好白





差不多行到返酒店啦


d人去濟州就係不停行奧萊路~
無車住呢間酒店都OK呀~ 夏天有水渠就梗加好!



我媽行得幾快
返酒店去多次廁所就去浸溫泉

當然要行返出去巴士站


最近酒店個站
有車的話十分鐘樓下就去到碳酸溫泉~又係美人湯~

呢間就係山房山碳酸溫泉 13000won/位
其實都係俾錢攞衫攞毛巾 除衫再去沖涼啦
我響酒店有沖涼架~ 不過去到都要好努力再沖乾淨~ 沖完換返套衫就去男女休息區訓下休息下
好多野飲買
五點幾到我哋就走啦



因為無wifi 無得預時間坐車 等左都好耐羅
落車又行啦~
原來酒店都有隻馬
咁又一日! 太陽又落左山啦~

仲有未去到嘅地方~睇來我都要去第三次濟州!
準備食飯啦!
唔理啦~ 有胃口就咩都食~ 豬牛一齊食!


佢地真係好好味
佢地都係

向沙巴買個d藥食完都無咩效~ 不過今晚應該係好左d !

沒有留言:

張貼留言