DAY 2A 首爾三人行 2015年4月26日

今日懶呀~ 成12點先出街~ 酒店行去後面就係仁寺洞

去雪綠茶行個圈買2舊蛋糕先~
幾熱鬧
今日白痴野發生啦~ 我向酒店用daum app睇好點坐車去食鰻魚啦~ 見巴士不用轉車就巴士
仲好開心等車時影相 10000won~
好啦~ 上車仲好開心食早餐~ 咁架巴士行左20分鐘到我睇地圖見佢返轉頭...循環線!!!
吾~ 最後我地遊左 45 mins巴士河~ 返到原先車站~ 再搭多一陣去到景福宮附近落車
今日食唔到鰻魚咁轉食人參雞啦~ 超多人!!!
今次要試下烤雞~ 都排左差不多半小時
夏天唔好食~ 無冷氣咖~ 4月都食到熱熱地!
叫左個山參烏雞...山參絲另上 @.@
第一次食烤雞~ 好滑~雞身入面有參醬~ 好味
参雞湯上場~ 一個正常~ 一個山參烏雞湯
我媽都係第一次向韓國食人參雞~ 一定要食土俗村啦~ 我係覺得呢間湯味濃d!
今餐食左 57000won~
食飽飽就行去光化門
路過景福宮影張相啦~
行返出來就係光化門啦~
今日仲有個2手市場仔~
有d韓服比人著左影下相
向世宗大王下面原來係有個展覽館

雖然我無讀韓史但都知世宗大王係創造出韓國火星文既人
展覽有一半講李舜臣
仲有得玩下
仲有印仔~
LEGO 李舜臣
電梯來
睇完出返地面~
之後搭地鐵去弘大

沒有留言:

張貼留言