DAY 2B 首爾三人行 2015年4月26日

轉個頭就去到弘大啦~

好似食完野無耐又掛住食~
我要去 BEANS BINS~ 原來係周元代言~
自己搵位啦~
其實我都唔餓咖~ 不過甜野第2個胃嘛~
生果窩夫成 17000WON 都真係幾唔平~ 不過佢個樣實在吸引~
野樣就 5000WON 同 4800WON~
食完就去行下熱鬧下~ 今日好多人呢~
吾~ 我都係行下韓劇景點~ 不輪新舊~ 呢到係瑪莉外宿中
弘大
呢棟幾特別~
今次多左新景點 coffeesmith
《沒關係,是愛情啊》《看見味道的少女》都係向到拍
今次去搵埋上次搵唔到條壁畫街~ 終於搵到啦
呢到都有拍過~ 不過唔知咩
oppa 最中意既棒球
《沒關係,是愛情啊》
《沒關係,是愛情啊》
裝修外牆都咁有心機畫
行下行下就去到之前去地方~ 只不過差一個街口~ 有兩間舖都轉左~
順手買左d生果~
新既首爾觀光車
之後又周圍行等肚餓食晚餐
瑪麗外宿中拍海報間店
見d客人一路飲咖啡一路整~
搵到我想食間石燒漢堡~
6點幾已經要等位~ ok~ 我地等~
7點前入座~ 漢堡有分 XS S M L~
個抽風係一人一個~ 勁~
先上胡椒湯同沙律~ 再上我個牛啦~ 我應該揀 SIZE M~ 唔太餓嘛~ 下面係芝士蛋
食第一啖已好後悔點解唔叫 SIZE L!!! 我真係覺得好好食~ 
個舊石好熱咖~ D肉可以燒到脆~ 最後我都係覺得D肉太多肉汁要叫飯~
今餐一人一個牛 2個S~ 1個M~ 食左37500WON~
食飽飽都未夠8點~
見有時間去左 SEOUL 站樂天超市~ 佢竟然休息!!! 白行~ 唯有返酒店啦!!!
9點返到酒店食下生果~ 睇下滋味行~ 咁又一日~
今日戰利品~

沒有留言:

張貼留言