DAY 3C首爾三人行 2015年4月27日

6點幾返到市區東大門又準備食啦!!!
今日去食一匹雞~ 不過唔係食陳玉華
d湯望落清淡~ 但隻雞好肥味咁wow~~
加左年糕同薯仔~
年糕真係特別煙韌~ 加左七喜既泡菜都唔錯~
我地三個一定唔會爭食~ 我媽中意雞胸~骨呀~ 我 FRD中意雞翼~ 我中意雞批!!!
雞湯好飲~ 雞好滑~ 都有雞味~ 但又未去到個個咁跨張既好味~ 當然冬天凍D食會好D!!!
最後仲要食埋麵~ 飽晒! 今餐食左 29000WON~
食完就行埋去睇 LED 花啦~ 順手漫步下清溪川~
7點9咖啦~
其實我都好耐無去首爾~ 今次來東大門個飛碟起好啦~
真係幾 CYBER~
靚靚~
真係同UFO無分別~
之後就睇埋之前個話期間限定既 LED ROSE~
佢今時今日仲向到咖~ 加埋香港都有啦!!!
佢地真係幾靚咖!
LED ROSE SEA~
影完睇完又走得~
東大門大家都無打算行啦~ 之前比佢嚇怕左
今日又再去樂天 MART~ 今日無休息啦~
買下行下又一日~
賣野好似無以前咁顛~ 事關有d計落都唔係特別平~ 
今次食左呢隻人人話好食布丁~  唔係平咖~ 不過真係幾好食~
好細杯咖咋~
食飽飽梗係又睇電視啦~

1 則留言: