DAY 4首爾三人行 2015年4月28日

一日過份過一日...今日係1點幾先出門口!!! 我打緊 blog 時問我媽做咩咁遲起身~
大家都要訓呀嘛~ hea呀嘛~ 咁先似旅行....oh no!!! 我媽變懶左啦!!!

我今日係 plan 左 去松島同鳥耳島...但依家已經係 1點半有多~ 無咩比朋友 shopping過
放棄遠行~ 行去明洞中途去食個薯仔排骨先~
中骨鍋32000~ 蒸豬肉~ 27000
鍋來啦~ 向濟州食完好想再食~ 上網見人講呢間都ok~ 都幾大
睇得滋味行多好想食~ 都係無我第1次食果間咁好食~ 成二萬七都幾大碟下!
一定要包住食~橙色係魷魚~
呢間大骨都好食呀~ 佢地d豬真係唔同我地d豬~ 煲極都唔鞋!!! 好味好味~
食完又有免費咖啡飲~
去免稅店比朋友行下...好差多人...當然國內人係一大半以上
好多人要買既cuckoo~ 太貴啦~ 幫同事向 gmarket 買左個仲平過免稅店
我有2位同事都用緊~ 我就唔買啦~ 咁貴~
行完免稅店~ 行埋樂天~ 我地就去到明洞雪冰~
今次食呢個超吸引士多啤梨冰~ 12000won咖~ 但真係好味~ 
我同我媽好努力咁食~ 我中意呢個多過黃豆粉好多~ 我朋友唔中意食甜品~
呢個買一送左一~ 朋友飲茶但佢比左 green tea latte~ 佢比埋我地~ so good~
我媽叫我地去行街佢就努力坐向雪冰睇手機小說...真係勤力~
落地下街快手快腳買左三件衫~ 拍手~
早d見到你咪好羅~ 係唔係真係有貓貓咖!!!
朋友向樂天買有機洗頭水送~
之後我朋友帶我媽返酒店放底野~佢地兩個話順手休息下~
7點半到~咁我就去酒店附近大書店行下~ 搵貓貓文具~ 入面仲有間 school food~
約左佢地8點半到過來~ 又係冰冰~ 個圖好吸引~
都係向三星大樓附近啦
之後就去食燒肉啦~
可惜唔係炭火
呢到係兩樣野~ 碟碟細細份都好~ 可食多幾款
叫左個豬皮試下...唔係唔好食~ 但佢係危險品來~ 成日爆油彈油!!! 彈左我幾次羅!!!
好有咬口既牛肉...衰D就係 UN啦~ HAHA~ 都幾有肉味
滋味行後遺症!!! 包包包~今餐只係食左 37700WON~
食飽飽最後一晚就搭車去左 HOME PLUS~
我媽真係真係好想買咖~ 佢真係真係十分平!!!
買完野成11點幾先返酒店~ 今日真係最夜啦~
明天向酒店就有車去機場~ SO GOOD!
今日向明洞地下街買~ 
 
向地鐵經過叫做平左~ 19000WON 忘記40定50塊
無咩好買咁~ 生生烏冬間間都無平 ><
最後又要食布丁~ 今次買左 HONEY 味~ 比埋包 HONEY 你~
書店搵到貓貓~ 買少少啦~

沒有留言:

張貼留言