DAY1A-九州之旅升級自駕遊 2015年12月1日

我成日都話唔坐廉航! 但係佢哋又真係好平! 又一次坐香港快運!

廉價航空梗係要自己行上飛機啦
今次天氣唔錯架飛機都冇乜搖來搖去
今次係第三次來福岡
國際線一定要坐巴士去返國內線~ 地鐵同埋租車公司都係響晒國內線!
我睇過地圖國內線行去車公司都唔係太遠~ 費事叫車公司接我地啦!
 第一次攞車第一次揸車比較緊張!所以都冇乜影相~ JALAN 最平係佢~ 不過無ETC 借
 7日用車¥ 37000包免責保~ 去到應該係加左個安心保 合共¥42292~ 是但啦 最緊要安全~ 加啦!

簽名碌卡!俾唔到我想要嘅車!俾咗架望落好大嘅私家車!行過圈睇吓架車 !
  叫佢教左我一次GPS跟住佢就叫我開車走啦!但我發現咗一個問題架車竟然係無手制...
 我嘅揸車歷史只係上堂嘅時候...可能搞咗一輪佢都見我做咩仲未開車有個阿叔過嚟~
我就話hand brake?hand brake? 原來架車係冇手制只有腳brake...係用腳踩 brake...
 
加返張行車唔線~ 今日係第1次自己1個揸車~ 短短地行百幾公里先啦~
之後就胡里胡塗跟 GPS行啦! 仲上左第一次高速...人手比左高速費 ¥720
一影就已經係第一個目的地! 即時 影左張相比學車呀 SIR~ HAHA
我呢D新手叫車公司點左個心心~ 免費的 車前車後都有~
順利去到第一個目的地就係去食燒蠔~ 唐泊恵比須かき小屋
順利到達已經夠開心重要即時有得食!
冬天先有蠔食架 鍾意食乜嘢自己買啦~
仲有其他嘢


我哋要咗1KG蠔~兩隻大扇貝~ 兩隻大蜆! 呢度加埋2800円包埋炭同開蠔刀~
我地剛好燒兩隻蠔都識自己彈開~ 其他嗰啲我哋一直等! 點不知係唔識彈開~真係要自己開!
扇貝好大隻架~ 大蜆都好好味!
呢度啲車位完全唔需要擔心~隨便泊! 其實只需要揸入個格仔度~
食飽飽影埋相就開車上路啦~
下一個目的地其實都好近 二見ヶ浦
其實都係唔使點技術泊車~冇乜人
不過呀sir叫我唔好掉轉架車泊~ 我好乖車頭向前泊
行過對面就係
呢到睇日落聖地~ 不過日光日白都好靚下呀~

食蠔加觀光~ 總算完成左一半~
去完呢到都已經15點半有多~ 本來係想去埋唐津城~ 但見去今晚住宿地方 
GPS話要成 2個幾鐘嚇到我拿拿聲開車走啦~ 夜晚黑嘛嘛唔好啦~
4點已準備日落啦~ 
  
我唔想比高速費~ 所以係行國道~ 哈哈
 

無街燈咖~ 所以要快D到目的地 ^_^
開到呢D無人無車既地方個人都唔緊張~ 我媽緊張D羅~ HAHAHA
P.S. 好長D相係我媽影~ 我要揸車嘛

2 則留言: