DAY1B-九州之旅升級自駕遊 2015年12月1日

5點半到去到今晚目的地 御船山観光ホテル
 
 呢間酒店係無電梯~ 職員1個人同我地羅左2個行李上2樓 @.@
 我地間房~ 嗚門~
 住得溫泉多 間間都差不多樣~ 懶得影
我個人比較貪心第1晚兩樣都要食~ 揀左
【玄界灘産の海鮮】 と 【佐賀牛A5等級】 の焼々会席14,200 円 x 2 名
 晚餐向房食~BOOK 房時都無留意 仲走去問人邊到食飯~ HAHA
 栗豆腐
咁樣擺其實唔錯~ 慳返好多隻碟~
女十分好~ 我可以燒熟晒佢地~ HAHA!!!
 呢D本身就係比你燒~
有火就梗係咩都燒熱佢~ 剌身D角燒熟都好味! 真係有魚味咖~
 有D似放大版水餃~ 好多料
 鹿兒島豬肉湯
 少少地仲有烏冬~ 好味道!
 一人一碟 佐賀A5牛~
 好靚呀~
 下次向房燒唔好落牛油!!! 成晚都勁牛油味!!!
仲有佢地...飽啦
 食埋佢! 飽晒!
 食飽休息好就去夜賞紅葉~ 今年紅葉遲左~我地延期左先剛好睇到 SO GOOD!
夜櫻睇過~ 今次睇埋夜紅啦~ 係住客就可免費入場~
 都未係最紅最紅~
 呢個唔係紅葉~ 都係紅影下~
 現場睇其實真係靚好多~ 佢D倒影望落好清楚~ 影相都睇唔到最美一刻!
 無腳架~ 影少少算吧~ 自己雙眼睇多D~
 睇完影下我架車啦~ 講樣白痴野你知~ 我同職員都唔識開佢個車尾箱...
大家都研究左成5分鐘先開到...佢個制唔係向車尾中間羅...但剛好果個位又似有制...
佢個制係向 車尾 三份一個位...真係比架車玩了~ 
同埋最重要係我唔識鎖車尾箱...個 REMOTE只有開無鎖...最後係由佢~哈
呢2個飯團係向機場買...買到夜晚都未食~ 飽到都仲要塞埋落肚...OH NO!

3 則留言:

  1. 個心心有咩用?渣成日累嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔攰呀~ 我ok 我都幾中意揸車 ~ haha

      刪除
    2. 個心心係比人知我地係 新手 叫後面d人小心d 掛~ haha

      刪除