DAY2B-九州之旅升級自駕遊 2015年12月2日

比起昨天今日真係要揸幾遠下咖~ 今日揸多D明天就舒服D~
今日第3個停車點~ 見到 AEON 即時要停下啦~ 車位隨便泊真係好方便
蔬菜~蕃薯~真係好平好平!!! 我已經唔比我媽買蕃薯叫佢去到鹿兒島先好買
呢D蕃茄仔就勁羅~ 一粒粒計......
你地真係好平LOR!
  
我唔餓...
見到佢地好吸引...唔餓都要買...不過唔熱
下次自駕向 AEON 食得咖啦
我媽最後都忍唔住買左呢個 KAWAII BB椒~ 好XXX平
買左3串但唔見微波爐~ 凍到都少少硬!
買左呢個綠茶布丁~ 好味呀~ 仲有 LEMON 糖醬可加~ 一杯85YEN 咋!!
坐向 AEON 出面食完又開車啦~
其實 AEON 已經係好近下一個目的地~ 烏栖 OUTLET 所以好快就到左~
呢到停車場都有好幾個~ 唔駛擔心無位~ 最重要又係 FREE!!!
其實我地都唔係好買野既人...但路途遙遠就搵地方去下啦~ OUTLET 睇下有無野岩買都好既
我地向 FRANC FRANC 各買一樣野~ 我媽買左件雨褸~ 我買左把拆信刀
其實最終我真係無野睇岩~
之後就去左 FOOD COURT 睇有咩食~ 其實唔餓咖~ 不過一場來到梗係要食下野啦~
行過比佢個7隻 CHEESE 意粉吸引左
職員會即時加幾匙落意粉
佢個樣真係超級邪惡!!! 佢真係好 "流" 咖~ 但我中意羅~ HAHA
叫左1個意粉 ¥830~ 叫左1個拉麵 ¥990~2樣都係咁濃味~ 
食飽飽3點幾要開始長途駕駛啦~ GPS話要2個幾鐘... 
因為我揸車就影唔到相! 我媽只係影左1張高速劵~
今日下午開始落大雨~ 我地向outlet 食野時已開始大!!!
落雨加高速D雨不停打落車頭到係好嘈!!! 我媽叫我唔好揸咁快...但高速公路好難唔快咖
因為第1次行咁遠高速~ 專心揸車又睇唔切路牌~ 
加上個 GPS D指令有時太多舊魚攪到我仲亂左!
中途轉錯兩次線落左高速~ 之後跟GPS轉來轉去~ 上返高速又再比錢~

高速公路真係超多車~ 大部份都係開好快! 開110 都不停有人超車! 我向香港都未開過咁快!
我立過眼我最快都開到成13x! 講返高速有d路段真係完全無燈 揸到5點基本上已經係全黑!

最後我驚行錯線去左鹿兒島又早左落高速~ 行左無燈既國道 ! 時間當然又耐左啦 ~ 
不過國道唔駛開咁快慢慢行終於去到酒店
最後7點到去到酒店~ 溫泉酒店仲有職員同我泊車! 超開心呢~ 哈
比預定時間多左1粒鐘  ! 高速費加埋 ¥5190 ~
休息下~ 上下網~ 8點鐘開飯啦~
 今餐食sukiyaki 喜壽燒
好大份下!
向日本食喜壽燒一定要點雞蛋! 唔係真係幾甜下!
我地兩個人既牛牛呀!都幾多下!
呢碟係刺身
三文魚比我媽食得啦!
好滑好多料蒸蛋
有專人同我地起鍋~ 整好左就留返我同我媽慢慢食啦~
巧巧味咖~ 牛肉都好大塊~
食肉同烏冬都飽晒!!!
我第2餐已經開始唔想食飯~ 但個滑滑溫泉布丁我好樂意食!
呢到溫泉有三種泉水~ 夜嘛嘛落雨我地都係去最近房果個算啦~
食飽飽行下啦~
我地住2F~ 行幾步已經係翠河之湯~ 佢都有室外可以涼住浸~ 浸完仲有溫泉水飲
 
食飽又要睇電視上網準備訓啦~
經過今日行高速經驗~我媽唔識同我睇路牌~ 高速都幾多車下~ 我都係決定之後全部行國道
慢就慢D啦~ 最緊要自己揸得舒服!!! 

沒有留言:

張貼留言