DAY2A-九州之旅升級自駕遊 2015年12月2日

一覺瞓到大天光食早餐
 日本人浸溫泉嘅早餐基本上一定要有豆腐
早餐唔係超豐富個D 但其實食完都係好飽!!!
沙律、飯可以自己出去羅,仲有咖啡、茶
遮住咗我架車
左酒店擺設... 右浸完溫泉休息區
   食飽飽又浸溫泉
浸完返房執行李~ 時間尚早9點幾~ 雲霧未散
退左房俾埋錢就將啲行李擺入車尾箱~ 但都係無鎖車尾箱~哈哈
之後就再去睇紅葉啦
日光日白會見到紅d
禁晚影過
其實入場係要門票
住客兩日都可以去~ 櫻花同紅葉呢到都好出名!
有張台放晒唔同顏色紅葉向到! 
其實紅葉都未係最紅
角度自己就啦~
佢應該就係御船山~
但總算帶到我媽睇紅葉啦!上年我就一個人睇左~ 好難12月仲有假可以放!!!
晚上同日頭真係各有各靚~
我地差不多係包場睇紅~
可以向到飲茶食和果子~ 欣賞紅葉湖景
早上紅~ 晚上有光~ 兩樣都睇晒
旺D時應該有船仔坐~
無佢咁紅都ok啦 
有機會來住一晚啦
加返張行車路線~ 今日係要揸到好遠TOTAL 成2百幾公里~ 因為太遠下午要行高速
10點幾我地就離開酒店~ 今日路程都幾遠~ 今晚住人吉溫泉
GPS 叫我點行就點行啦~ 早上都係行國道~ 免費嘛~ 沿途都有好多商店
今日本身 PLAN 左2個地方睇紅葉~ 但查過應該落晒~ 加上已經睇左SKIP左佢啦~
食飽飽~ 飲左唔少野梗係要去洗手間啦~ 睇岩可以停~ 車位隨便泊 SO GOOD!
我地去左人地個洗手間都有幫親~ 我媽買左幾件紅外線內衣~ 幾百YEN件~ 買啦買啦~

呢到都幾多野買~ 行完又開車走啦~

2 則留言: