DAY3A-九州之旅升級自駕遊 2015年12月3日

今日早餐都係成set~ 慘啦! 今次食飯食厭左!!!
個溫泉豆腐食下食下都整到腐皮wow ~
食飽飽我地就去參觀下其他溫泉
禁晚咁大雨未浸都濕晒啦
一入去基本已係溫泉 呀媽話好凍~ 睇下好啦! 哈哈
另一個
   呢個好似係人吉溫泉最初泉眼~ 因為係室內到我唔中意~ 又返去昨晚溫泉到!
因為真係一個人都無我先快速影一影啦
我多數沖完亮就浸室外 無咁熱嘛~
禁晚落左成晚雨~ 十分好啦~ 因為今日好天啦!!!
藍天藍天今日出來唔好走啦~~~~ 呢條河叫球磨川
 
 10點出發啦!先去附近一個景點先~
我媽影
銀杏樹
今日第一站青井阿蘇神社
交通安全 岩我呢!
有個老人團有人講解
呢到先係正門
青井阿蘇神社建於西元806年有1200多年歷史
被日本文科省指定為國寶,是九州境內少有的國寶神社
有紅葉wow
 紅色拱橋  開花時一定好靚
 
拜殿
行完走啦~
我架車係泊左向附近手信舖到~ 哈哈 入去行個圈啦
之後開始我地國道之旅啦 真係無咩車咖
間唔中又會見到紅葉
第一次加油! 先頭見周圍唔似昨天咁多商店!加滿油好似會安心d~ 
加左¥4152 31L~ 仲有人同我地抺窗!
架車加油! 我就行兩步影影相啦!睇返IPHONE 記錄~呢到已經係鹿兒島一部份~

2 則留言:

  1. 咁多個池都無乜人?包場?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實早上D溫泉係最少人~ 可能日本人食早餐前浸晒~ 我就食完先浸~

      刪除