DAY4B-九州之旅升級自駕遊 2015年12月4日

我咁中意行國度另一個原因都係因為無咩車~ 遇岩要轉左轉右都有時間望真D


行國道既壞處就係彎位多~ 以我既技術真係揸唔到90以上~ 直路時就可以快D~
唔係我 P走晒D車~ 係真係無咩車~ HAHA~ 大直路 SO NICE~
過左唔知幾多個山~ 我地到左宮崎日向啦~ 又到海邊啦~好大個海羅!!!
4點前去到 鵜戶神宮~ 入去呢D景點成日要諗住千奇對面唔好有車...我唔識讓你咖!!!
個天真係靚~
佢個神話有興趣自己 google啦~ 我睇完都係得啖笑...
要行入去咖~
佢d岩石好型咖!!!
見到都嘩!!!一聲~ 即時 upload 去 IS
太平洋來的
好得意呀~
點解! 點解! 點解咁得意我無買來留念~
有關男女都有兔仔咁
 呢到真係好特別呢~ 起向海隔離 
聽日仲打算去延岡睇呢D石頭~ 唔駛啦~ 睇左
我無見人幸運石~ [靈石龜石~ 購買五粒 100 日圓的運玉,注意男生用左手女生用右手丟擲,若是丟進岩石凹陷處,則許的願望必能實現。]

御本殿

[お乳水] 無影到舊乳石~無留意到...

鳥居一定有
舊乳石神話入面就係佢留低啦
事務所
四點幾又準備天黑
走時有小小雨~快d走
因時間關係青島都係明天先去~ 離開神社本來係想去宮崎復活像
但見話收五點得來仲要行上去就放棄左...明天又唔想落返日向今次無去到~
入到市區啦
今日天未黑到酒店啦!
停車場要收錢 check in 時比
今日仍然都係唔識點鎖車尾箱~ 哈 影晒相諗住問呀 SIR...但好似好白痴都係無問~
今晚繼續2張床~ 連埋泊車 ¥13500
之後就用腳行啦~ 去到 JR 有少少燈飾

順手買左個黑糖DONUT~ ¥140
之後行去搵 盧覓雪介紹台北間 九州PANCAKE 我實地去到係搵唔到...今日向GOOGLE 搵到啦~ 原來我地行得唔夠後...但其實搵到都無用 當日先知佢收 1700PM...痴線!
因為我想食燒牛肉~ 呢間我地話搵唔岩心水餐廳就來食~ 佢收凌晨~ 一定有得食啦~
日本道道最旺都係咁既樣~ 今日呢到仲旺過昨天鹿兒島!
周圍都幾多野食~ 最後揀到呢間炭燒~ 好細間下...我地要坐日式地下
我地入去時~ 時間尚叫早~ 晚上7點到~ 食食下佢已經坐滿晒人~
可能同牛有仇...6樣野叫左 5樣牛~ HAHAHA
I LIKE 燒炭!!!
手寫第 5,6行~ 下面係厚牛舌!!! 真係堅厚~ 又好味~ 上面鹽味簿牛~
第3行~ 地雞~ 睇佢普通雞肉咁~ 燒落食落真係好結實咖~ 最重要係 "平"
第1行~ 特上牛肋骨肉 正常野啦~
第4行~ 係佢牛潤加左D鹽向面~ 呀媽不停話似豬潤~ 佢真係無我第一次時食咁爽~ 真係幾似豬潤
第2行~ Harami 牛的橫隔膜~  好肥美~ 好淋~ 好好味咖!
燒燒燒~ 5月都食唔到燒肉~ 今次食返次啦~ yeah! 今餐食左 ¥6296
慢慢燒都係食左1粒鐘~ 行返酒店時見到有超市梗係要行下啦~
 

見到芒果仲好開心以為係宮崎芒果~ 但見到架飛機就知來佬貨...係巴西
我都唔明點解九州d菜咁平...
我最中意既飯後點品
未見過既味~ 意粉風味~ 但無咩興趣...無買
行完超市又去返 JR宮崎
個站都幾普通下...外圍都黑...
岩先個燈飾無晒人啦
宮崎...霧島...高千穗呢D地方都出唔少日本神話...不過我就真係無咩興趣
又返到酒店啦~ 其實酒店送左 2張 WELCOME DRINK 我地都無去飲..
9點幾繼續食~ 超市買~ ¥113+¥106
上網~ 電視~ 沖亮~ 好忙呀~

沒有留言:

張貼留言