DAY4A-九州之旅升級自駕遊 2015年12月4日

 房入面見到停車場~ 有無好易認到我架車? 哈哈 同酒店真係只差一個鐵絲網~ 笑死

今日唔食日式啦~ 自助式全西!!!
食埋好甜既哈蜜瓜又退房啦~酒店仲送左兩次精神野飲比我地~ 遲D先出場
入返車位號就可以比錢~ 禁晚7點泊到9點幾都係 900yen~ 平啦~
比左錢個鐵板平返先可以揸返出來~ 第一次呢~
今日總路程~ 都係全程國道~ 先set 左去城山展望台~
上去係得一個車位既路~ 幾驚對面有車~ 轉~轉~轉~有d都幾斜~
泊得幾好~ 哈哈
呢到好多國語人~ 旅行團必到~
不孝女無帶呀媽去櫻島~ 因為我去過~ 帶佢上來睇一睇啦~ 今日趕住要去我未去過既宮崎
影完相去埋洗手間走得啦~
之後就行返昨天行過既路~ 國道行得慢其實係因為多數得一條行車線~
前面慢你都無得爬頭~ 所以一有2,3線D人就會爬貨車頭~
好想食!!! 去到霧島市多車啦~ 同要等紅綠燈~
就快到目的地啦~ 有紅葉羅~
到啦到啦~ 霧島神宮向前方
無好好做功課~ 上面有停車場~ 我就泊左向下面~ 安慰自己行幾步啦~ 睇多D野
藍天今日係有既
紅葉今日都有
泊車上去就影唔到呢個牌啦~ 哈哈
WOW~ D樹好高好高~
無諗過呢到仲有紅葉~ 上網見無咩資訊~
一定見到佢講個D啦...D樹都遮住晒
睇下紅葉吧~ 有太陽仲紅左~
oh~ yeah~
佢地都真係幾高
見到比例嗎?
岩先行過
霧島神宮是坂本龍馬和新婚妻子小伶的新婚蜜月地方之一
霧島神宮~ 藍天白雲~ good!!! 我等極中間幾位都唔肯行開!!! 企向到不停傾計...
神木「杉」
神社有一間賣土產同野食~仲有免費熱水熱茶~(用機器即沖綠茶)的休息區,有
無見過鹿仔
霧島溫泉~ 出晒煙咖~ 當然唔係比人浸
唔想行就記住再揸埋上去啦~
走啦~ 要去宮崎啦!!!
我泊車對面
我好想揸呢d車仔羅!
繼續旅程~
1個小時後見到好大間 AEON~ 上網CHECK返係都城 AEON
我地都係中意行呢D~
買左未食過既味~ 準備肚餓食
自助比錢~ GOOD~
見到佢地被吸引左~今日 LUNCH~
買左兩件~ 即時搵個位食左佢啦~
¥324 好好味~ 酸酸甜甜~ 蛋糕濕潤~ NICE~
¥238  芝士蛋糕~ 但食落好似 MUSSES~ 都好味

2 則留言:

  1. 睇妳個行程真係好堅,福岡到鹿兒島,我下個月都去九州,但我每日最多都係打算渣百幾公里,怕累

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日向辨公室都坐唔少, 日頭長行國道我覺得唔錯~ 如果有人同你睇路揸高速都唔係問題...不過要比錢~ 哈哈 我間車公司無 ETC 卡借所以同唔到佢個高速放題~

      刪除