DAY5B-九州之旅升級自駕遊 2015年12月5日

由國道落去高千穗行下行下條路越來越細!細得來又斜!仲有D羊腸路!慢速慢慢轉落去!
我就覺得幾好玩~係我媽驚D~哈

主要停車場有人指示滿~ 所以我就來左呢到...其實一落車都唔知邊到~ 問問人先識行
少少紅葉都見到
我地停車處要行返去另一面
見到小峽谷同水啦~
見到啦!相成日見到個風景!
真係想去爬船仔!想!
穿過山林又出返大街~
搵到流水麵~
叫左2個流水麵等麵到~ ¥500 X 2
接唔住D麵會比返你~ 哈哈~ 食淨面都飽晒~
我地差不多食完時有幾位外國人等食啦~ 影下佢啦~
佢岩先向店入面偷食魚骨~ HAHA~
入手信店行下~ 呢個幾得意
一定要影返張啦~
因為相信好多人等船仔~ 爬一爬時候都唔早我就連問都無問~
都係向附近行下啦~
睇下人地撞船仔都幾開心
睇完啦~ BYE BYE~
海洋公園死唔少個D鱘魚
古代神話人之一?
行返去泊車地
4點前到我地出發去今晚溫泉~
1小時不用去到今晚住宿...原來高千穗係咁近阿蘇!!!
又影~ 今晚泊車地方四面環山~ 夠晒天然!
白水温泉竹の倉山荘   今日星期六周圍都貴~ 今晚2個人要 30,240円
我地間房~ 全部房都有私人溫泉~
呀媽試水時係溫...晚上佢不停出泉水...我又唔知...熱到 pk!!!
浴室好凍咖! 出面就係溫泉~ 房間就比較簡單
脆餅
我媽驚佢地向車焗...羅晒返房...重到呢!!!
oh~ yeah~ 又到晚餐啦~ 訂房時要揀埋食咩~ 位位唔同都ok~ 有燒肉~ 鍋~ 同懷石

燒肉~ 有牛有雞~ 就係無豬~ 肉就梗係無禁晚咁靚~ 但都唔錯~
鍋物就只有雞~ 其實日本真係咩都好食d~ 雞肉都好食過hk~
 
燒熟晒D魚~ GOOD!!!
好忙好多野食
仲要食飯食烏冬...飽飽啦~ 食飯時佢會問你要唔要宵夜~
宵夜~  有人送來房...但真係得飯
呢2支就係鹿兒島酒店送~ 最後仲帶埋返HK

今個旅程最後一晚溫泉酒店~ 好好休息啦~ 

沒有留言:

張貼留言